turbooglykkelig Skrevet 6. mars 2012 #1 Skrevet 6. mars 2012 Uff, er så lei av falske alarmer og besøk på sykehuset der jeg bare får beskjed om å reise hjem.... Hatt premature rier 4-5 ganger siden uke 30. I dag våknet jeg 0730 med vonde sammentrekninger og menssmerter i magen og ryggen. Lå under dyna til mannen hadde fått barna avgårde, og gikk i dusjen. Riene roet seg i dusjen, men så kom det litt blodig slim. Nå etterpå har jeg ujevne sammentrekninger. Og det har kommet litt mer blod, men ikke så mye. Må vel ta en tur i løpet av dagen, for å sjekke hvor blodet stammer fra. Hva ville dere gjort?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #2 Skrevet 6. mars 2012 ville ringt legen jeg, skal da vel ikke være normalt med blødninger så sent i svangerskapet??
mulder Skrevet 6. mars 2012 #3 Skrevet 6. mars 2012 Høres kanskje ut som det kan være slimproppen din som har gått... Ring føden/jm/lege om du er usikker
Dyne&Pute Skrevet 6. mars 2012 #4 Skrevet 6. mars 2012 Da jeg fødte sist, startet det med tak i ryggen og slim med blod i uke 38 da.. Ta en tlf å hør med de
turbooglykkelig Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2012 Snakket med føde.obs. som mente det ikke var noe fare på ferde og siden riene har roet seg var det ingen grunn til å komme før de evt kommer tilbake eller jeg blør mer. Var nok slimproppen, ja Har kommet litt mer rosaaktig slim i løpet av dagen. Med nr 2 gikk slimproppen på formiddagen og hun ble født rett etter midnatt. Men det kan ta lenger tid også, opp til et par uker - eller? Kjenner jeg grugleder meg litt nå... Har jo fryktet prematur fødsel siden uke 30, men nå er han så stor at han mest sannsynlig klarer seg veldig fint. Samtidig har jeg følt den siste uken at han vil bli til termin, så føler meg plutselig litt "double-hearted" her nå... Spennende!! Del gjerne slimpropp-erfaringer med meg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå