Gå til innhold

Morgensex! fantastisk start på dagen idag:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk ut av dusjen til morgen i dag, samboer lå fortsatt i senga. Så tenkte jeg... Nå skal jeg jaggu meg prøve meg. Har ikke blitt noe på 1 mnd. Han synes ikke det er like stas nå som jeg begynner å få stooooor mage. Jeg smøg meg under dynen, kliss naken med håndkle på det våte håret! Heheh det fungerte helt perfekt. Han var med som bare det! Deilig:)

Så jeg kom en time seinere på jobben idag... men blid som en sol... det er jeg:) Ja ja, man får det ikke bedre enn man gjør det til selv!

Ha en super dag alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gikk ut av dusjen til morgen i dag, samboer lå fortsatt i senga. Så tenkte jeg... Nå skal jeg jaggu meg prøve meg. Har ikke blitt noe på 1 mnd. Han synes ikke det er like stas nå som jeg begynner å få stooooor mage. Jeg smøg meg under dynen, kliss naken med håndkle på det våte håret! Heheh det fungerte helt perfekt. Han var med som bare det! Deilig:)

Så jeg kom en time seinere på jobben idag... men blid som en sol... det er jeg:) Ja ja, man får det ikke bedre enn man gjør det til selv!

Ha en super dag alle sammen!

Jeg hadde ikke klart å skulke en time av arbeidsdagen fordi jeg skulle ha sex. Synes slik er barnslig. Det er viktig å vedlikeholde kjæresteforholdet sitt, men det gjør man i fritiden. Man "spiser" ikke av arbeidsdagen fordi man har lyst til å ligge og dra seg og få seg et nummer. Sorry.

Hilsen ei som helst skulle ha hver dag, med samboer som helst vil en gang i måneden.

Skrevet

Kanskje hi har flexitid på jobben sin?

Skrevet

Hi her ....

Selvfølgelig har jeg flexitid! Var her 0859 så rakk det på minuttet. Får komme mellom 07 og 09.. må bare jobbe en time lenger idag. Og det er det jaguu meg værdt!

Skrevet

Hahaha, kollegaen min forsov seg en dag. Da sjefen ringte for å høre om han hadde tenkt å komme, så unnskyldte han seg med at han hadde hatt seg med kona, for så å sovne igjen. ;)

Men her er det takhøyde for slike ting da. ;)

Forøvrig er det flere som har flexitid på jobben, så det er ingen grunn til å ta på vei. :)

Og HI- et lite tips; det er ikke så verst å avslutte dagen slik heller! ;)

Gjest Tullmusa83
Skrevet

Du får kose deg med morrasex når du kan Hi. Her i huset er det lite slikt nå. En 6 månders gutt som våkner kl 6 setter ikke akkurat lista for å ha sex på lørdagsmorran. Slik som jeg liker best. Nei her må vi nøye oss med kveldssex

Skrevet

Hahaha, kollegaen min forsov seg en dag. Da sjefen ringte for å høre om han hadde tenkt å komme, så unnskyldte han seg med at han hadde hatt seg med kona, for så å sovne igjen. wink.png

Men her er det takhøyde for slike ting da. wink.png

Forøvrig er det flere som har flexitid på jobben, så det er ingen grunn til å ta på vei. smile.png

Og HI- et lite tips; det er ikke så verst å avslutte dagen slik heller! wink.png

Haha verdens beste unnskyldning for å forsove seg... utslitt etter å ha hatt seg med kona! Ler godt... hahahhaahah

Skrevet

Så trist det må være å ha et så kjipt sexliv at morgensex blir en slik opplevelse!

Skrevet

Så trist det må være å ha et så kjipt sexliv at morgensex blir en slik opplevelse!

Er ikke morgensex alltid en god opplevelse da?

Skrevet

Joda. Men utifra innleggets entusiasme fremstod det som en tur til månen.

Skrevet

Joda. Men utifra innleggets entusiasme fremstod det som en tur til månen.

For dem som ikke har ork eller tid til det til vanlig, er det da sikkert en koselig opplevelse å få nyte det en sjelden gang.

Her i huset blir det feks lite av det til hverdags, iom at mannen står opp kl 5. Så det skjer kun i helgene. Og da er det jo klart at man setter ekstra pris på det når det først skjer. ;)

Skrevet

Skal love deg at når man har sex 1 gang i mnd så er det en skikkelig høydare å få seg en runde på morgenen før jobb. Ingenting er så kjipt som en kjæreste som plutselig mister interessen for sex bare pga en mage som er i veien.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...