Gå til innhold

Er det nå psyken min spiller en rolle???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde sex med en fyr for en uke siden, ventet mensen noen dager etter sexen.

Vi brukte kondom, men akkurat i begynnelsen når vi holdt på så smatt han inni meg i noen sekunder. Fordi han ikke var helt hard så kjente jeg det ikke før han spør "kjenner du meg"....fikk helt hetta og dro fram kondomen med en gang.

Nå er jeg kun noen dager på overtid, så jeg regner med at dette går bra. Men pleier å være ganske regelmessig, så jeg begynner å kjenne på frykten.

Vet jo at det er mulig å bli gravid av så lite, men er det sannsynlig???

Hvor lenge bør jeg vente med å sette igang noen tiltak?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig sannsynlig er det jo ikke, men det kan skje og du kan ha vært maks uheldig.. Hva slags tiltak tenker du på? Det er jo alt for sent for angrepille så nå kan du jo bare vente og se om mensen kommer, kommer den ikke så er en graviditetstest på sin plass....

Skrevet

Veldig sannsynlig er det jo ikke, men det kan skje og du kan ha vært maks uheldig.. Hva slags tiltak tenker du på? Det er jo alt for sent for angrepille så nå kan du jo bare vente og se om mensen kommer, kommer den ikke så er en graviditetstest på sin plass....

HI

Ja, det var mer en graviditetstest jeg tenkte på. Men regner med at mensen kommer innen noen dager, vet jo at psyken spiller en rolle så regner med at det er den som holder på nå.

Skrevet

Jeg ble gravid av så lite, resultatet sitter ved siden av meg i sofaen her og leser en bok.

Om du med tiltak mener graviditetstest og evt abort må du kanskje vente litt til? Mener det må være 1,5 til 2 uker fra sex til en test vil slå ut positiv.

Skrevet

Psyken spiller jo en rolle også ja! Så at du går og er engstelig og venter, kan fort gjøre at den blir forsinket...

Hvis du er på overtid, så kan du jo like greit bare ta en test, å bli ferdig med det. Er den negativ, så kommer sikkert mensen samme dagen :P

Er den positiv, ja så får du vurdere det deretter.. :)

Noen er jo bare mer fruktbare enn andre, men jeg tror du skal ha hatt MAX uflaks for å ha blitt gravid i dette tilfellet.

Skrevet

ifølge fertillitetstesten jeg brukte, for å finne min fruktbare dag, så er denne 14 dager etter første mens dag... dvs om du ventet mensen noen dager etter at du hadde sex, så er sannsynligheten svært liten, vil jeg tro...

Skrevet

Jeg har en venninne som fortsatt trodde hun var jomfru, men som var gravid. Så bittelite kan noen ganger være nok ;) Når det er sagt, så har du i såfall vært maks uheldig. Ikke noe annet å gjøre å vente nå. Er du allerede noen dager på overtid, så er det jo bare å ta en test. Lykke til!

Skrevet

HI

Takk for beroligende svar, skjønner nå at jeg kan ha maks uflaks, men at sannsynligheten er egentlig liten. Roer meg litt....herregud, kjenner jo nesten ikke fyren.

Venter til over helgen så får jeg se.

Takk igjen!!

Forresten...til dere eller som kjenner noen som ble gravid av så lite....var det virkelig så lite?? Dette var snakk om maks 10 sekunder....skjønner at det er mulig, men dog!!

Skrevet

ifølge fertillitetstesten jeg brukte, for å finne min fruktbare dag, så er denne 14 dager etter første mens dag... dvs om du ventet mensen noen dager etter at du hadde sex, så er sannsynligheten svært liten, vil jeg tro...

Velvel, jeg har eggløsning alt fra dag 10 og dag 21 i syklusen min jeg (altså etter første mensdag). Det er forskjellig fra kvinne til kvinne, og fra mnd til mnd.

Skrevet

HI

Takk for beroligende svar, skjønner nå at jeg kan ha maks uflaks, men at sannsynligheten er egentlig liten. Roer meg litt....herregud, kjenner jo nesten ikke fyren.

Venter til over helgen så får jeg se.

Takk igjen!!

Forresten...til dere eller som kjenner noen som ble gravid av så lite....var det virkelig så lite?? Dette var snakk om maks 10 sekunder....skjønner at det er mulig, men dog!!

Selvsagt er det mulig. Det skal bare EN sædcelle til, og opptil flere lurer seg ut lenge før mannen kommer.

Skrevet

Fant ut at jeg var gravid i går,skulle hatt mens i går egentlig,hvor langt er jeg på vei da?2uker?

Hvis han runket tidligere på dagen, kan det jo ha vært noen svømmere under forhuden hans eller i "smørningen" på tissen hans.

Ikke for å stresse deg altså, men det er mulig!

Skrevet

Her var mannen inne kanskje to "jokk" under forspillet og jeg ble gravid. Det er jo sædceller i den smøringen som kommer fra penis når han blir opphisset, så muligheten er absolutt tilstede.

Søsteren min ble gravid to ganger når de hoppet av i svingen, og de hoppet ikke for sent heller. Hun ble gravid av de sædcellene som kommer tidlig i akten.

Vi hoppet ikke av i svingen, mannen var bare såvidt inne og hilset på under forspillet, men det holdt det også.

Sjansen din er likevel mikroskopisk da, om du venter mens nå og hadde sex for en uke siden var nok din eggløsning ferdig forlengst når dere hadde en runde i høyet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...