Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #1 Skrevet 6. mars 2012 Hei! Jeg har p-stav. Har to barn, en på snart 4 og en på 9mnd. å nå tror jeg at jeg er gravid, men det som er litt skummelt er at jeg tror det er noe feil. Jeg har blødd i 3uker, trodde først at det var mensen som kom, men det føles ikke slik nå. Jeg blør ikke mye, å det er ikke friskt blod. Men jeg blør jo hver dag da. Annet enn at jeg har litt vondt i magen og litt ekstra trett, så har jeg egentlig ikke noe andre symtomper (slik jeg hadde mye av med de to andre..) Så, er det vandlig å blø så lenge og "mye" hvis man er gravid? Jeg tenker at har det enda vært friskt blod som har kommet, har det kanskje vært bedre.. men det er det ikke. Skal kjøpe en test i dag.. Guuud, kjenner jeg får nerver!
HvittHus Skrevet 6. mars 2012 #2 Skrevet 6. mars 2012 Det er ikke unormalt med uregelmessige blødninger på p-stav. P-staven er også veldig sikker, så jeg tror neppe du er gravid, hvis du ikke har noen andre symptomer på graviditet annet enn blødninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå