Gå til innhold

Frustrert!! 10 dager over IKM...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og negativ test med morgenurin i dag! Har nå utsatt denne testen i flere dager, for å vente på mensen og for å være sikker på at den da skulle vise positiv, siden mensen tydeligvis ikke har tenkt å komme. Har tatt høyde for 30 dagers syklus (normalen for meg er 28-30 dager). Nå blir jeg bare frustrert. Hvorfor kommer ikke den pokkers mensen!? Vet at ingen av dere kan svare på det, men lurer på om det er flere der ute som har fått negativt resultat etter IKM, som har vist seg å være gravid? Og når testet dere positivt? På forhånd takk for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du nylig har sluttet på hormonprevensjon kan det være derfor du har litt syklusforstyrrelser

Når det er sakt tok det nesten to uker før jeg testet positivt i siste graviditeten min. Da jeg var på ul stemte ul termin overens når mensen skulle komme , så jeg var jo gravid når jeg testet negativt

Skrevet

Takk for svar! Det er selvsagt mulig, sluttet på minipillen for noen mnd siden. Men mens har kommet veldig regelmessig etter jeg slutta, bortsett fra nå da. Får prøve å teste igjen om noen dager, hvis ikke mensen kommer.

Flere med erfaringer? Så kjedelig å gå rundt å lure! I utgangspunktet har vi ikke planlagt å bli gravid, men nå kjenner vi begge at det hadde vært koselig med en til :)

Skrevet

Hei.

Jeg plages med det samme akkurat nå.

Sånn bortsett fra at jeg ikke VIL være gravid, da.

Er nå 1 uke over tiden, har tonnevis med symptomer, men tester bare negativt.

Har ikke opplevd dette i mine tidligere svangerskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...