prøver1991 Skrevet 5. mars 2012 #2 Skrevet 5. mars 2012 Jeg fant en kjempefin stellebag til kr 100 utrolig fin og praktisk, det lå diverse små vesker inni og stellematte, egentlig var denne mye dyrere men den var pp salg
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 5. mars 2012 #3 Skrevet 5. mars 2012 Jeg kjøpte en billig på Jysk for en tid tilbake siden. Den er ikke fancy, men duger i det vide og brede.. Har stellematte rundt slik som tradisjonelle stellebager... Prøvde meg først uten stellebag, med bare en vanlig veske, men fant fort ut at liggeunderlaget var det viktigste, og dersom jeg skulle ha det oppi så tok det halve baggen...
Knerten's mamma <3 Skrevet 6. mars 2012 #5 Skrevet 6. mars 2012 Absolutt! Underlag får man kjøpt flere steder.. Jeg hadde en skikkelig stygg stelleveske som fulgte med vogna, så nå har jeg kjøpt en stor veske som stelleunderlaget får plass i. Det er til og med flere lommer og rom i den enn det var i stelleveska. Og så er den myyye finere i skinnimitasjon og så var den på salg
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #6 Skrevet 6. mars 2012 det viktigste er som at du har ei veske du kan ha ei stellematte oppi, litt ekstra klær, bleier/våtservietter, evt mat/flaske. hvordan veska er det bare du som bestemmer :) finn en du liker og putt oppi
☆☆☆ Skrevet 6. mars 2012 #7 Skrevet 6. mars 2012 Har kjøpt den som matcher vogna, må jo ha en kjønnsnøytral bag så faren ikke steiler når han skal ut på tur Uten sånne hensyn å ta hadde jeg nok stappet stelleunderlag og annet utstyr i en av mine utallige store vesker som jeg aldri bruker fordi jeg ikke trenger så mye plass ellers...
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #8 Skrevet 6. mars 2012 Nei. Kan fint bruke ei vanlig litt stor veske. Som regel har man med seg ei veske når man er ute likevel, med sine egne eiendeler, og istedefor å da ha to vesker så har man bare en. Jeg kommer ikke til å bruke stelleveske, for jeg har så mange andre vesker, noen veldig store også, som jeg får plass til alt mitt pluss alt til babyen i og enda mer hvis jeg vil. Om du ikke vil ha vanlig stelleveske, så blir du nok ikke dømt nord og ned fordet. Jeg veit om fler som ikke har det. Man må finne ut hva som passer best for en sjøl, hva som blir mest praktisk.
MrsMilla Skrevet 6. mars 2012 #9 Skrevet 6. mars 2012 nei, du trenger ikke stellebag. men det er greit med ei veske eller annet for å ha med litt "nødvendigheter" når man er på tur. Greit å ha med ekstra bleier, en klut, kanskje noen basic klær som er lette og tar liten plass og en smokk etc. dette finner du fort ut av :-) men egen stelleveske er ingen nødvendighet - man kan ta det man finner om det så er en plastikkpose.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #10 Skrevet 6. mars 2012 Trenger ikke stelleveske, men du trenger ei stor veske. Jeg brukte stelleveska fordi den var lett å henge på vogna, men det finnes jo kroker og sånn til å bruke på vanlige vesker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå