Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #1 Skrevet 5. mars 2012 Eller tok dere bort den ene siden på sprinkelsengen? Og hvordan gikk det?
Gjest Miryks Skrevet 5. mars 2012 #2 Skrevet 5. mars 2012 Jenta her fikk "stor-jente"seng i toårsgave av besteforeldrene. Med sengehest (En sånn kant som kan taes av og på). Fungerte kjempefint. Slet litt i begynnelsen med at hun var kjapp til å følge etter oss, men gikk seg til etter noen kvelder med tause gåturer med henne i seng igjen
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #3 Skrevet 5. mars 2012 Rundt to år. Har ikke brukt juniorseng, bare vanlig str.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #4 Skrevet 5. mars 2012 Hadde hun lært seg å klatre over sprinklene på sengen siden dere byttet? Vår er to om noen dager og har ikke knekt den koden enda, men jeg kjenner jeg har lyst til å kjøpe en større seng til henne. Men jeg bør vel bare prise meg lykkelig over at hun er safe på en plass hele natten enn så lenge HI
Gjøkeredet③ Skrevet 5. mars 2012 #5 Skrevet 5. mars 2012 Her var han 2,5 år. Kjempe stas. Han har heller aldri klatret utav Så jeg vil si det gikk kjempe greit. Skal legges til at han har et veldig godt sovehjerte, så han trives godt i senga si. Vet ikke om det kommer til å gå like bra med lillebror når den tid kommer
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #6 Skrevet 5. mars 2012 2 år og 4 mnd gammen flyttet hun fra sprinkelsenga til stor seg med senge hest. Virkelig stor faktisk! 90x200. Gikk veldig bra. Hun klatra forresten aldri over. Det kommer ny baby på noen mnd, så vi ville at hun skulle bytte i god tid før babyen kommer og tar senga hennes. ;-)
Frøken Lakenskrekk Skrevet 5. mars 2012 #7 Skrevet 5. mars 2012 2 og et halvt år gammel fikk vesla her stor jente-seng (som hun så fint kaller det). Har aldri vært noe problem, aldri gått ut av den, aldri stått opp igjen etter hun har lagt seg. men synes at det er veldig stas å kunne komme tuslende inn i senga mi tidlig på morran og kose seg litt før vi må stå opp.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #8 Skrevet 6. mars 2012 3 år og da var det på tide.har fått vanlig seng
Gjest Miryks Skrevet 6. mars 2012 #9 Skrevet 6. mars 2012 Hadde hun lært seg å klatre over sprinklene på sengen siden dere byttet? Vår er to om noen dager og har ikke knekt den koden enda, men jeg kjenner jeg har lyst til å kjøpe en større seng til henne. Men jeg bør vel bare prise meg lykkelig over at hun er safe på en plass hele natten enn så lenge HI Ja, hun klatra over. Fant ut at det var likegreit å bare bytte da, også passet det bra siden hun fyllte to år )
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #10 Skrevet 6. mars 2012 De fikk det når de begynte og ramle ut av sprinkelsenga. Altså, når de greide og karre seg opp på kanten, men ikke kontrollere "nedfarten" mot gulvet. Så de var vel mellom 1,5 og 2 år...Hadde noen fall fra den vanlige senga etter den tid, men ikke mange, og mindre skumle enn fall fra kanten på sprinkelsenga. Har gått rett over til "voksen-seng" vi da. Ikke barneseng med karmer. De har hatt det på overnatting hos tanter/onkler og besteforeldre. Har ramlet ut av disse også (snakker ganske aktive sovere her) og er vi på ferie så faller de garantert ut av senga et par ganger i starten, før de "Kjenner senga",- på en måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå