Gå til innhold

Lengre på vei ;)


lutta12

Anbefalte innlegg

Var på tidlig UL i dag, som viste seg å ikke være så tidlig likevel... Gikk plutselig fra å være 12+2 til å være 18+5! Så da fikk vi det plutselig litt travelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Legen beregnet ut i fra siste mens, som var 10 des.. Hoppa heldigvis over den kjedelige ventetida :) Mente jeg fikk mage veeeldig fort! Bestilte ul for å evt finne ut om det var flere.. men det var bare 1 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Er nok nr 1 ja :) Ellers hadde jeg nok skjønt tegninga, håper jeg! hehe.. Men gutten var sunn og frisk der han lå å vinka til oss :) Angrer ikke et sekund på at jeg bestilte ul time iaf :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj! Det var ett kjempehopp! :)

 

Hadde du en blødning på den tiden du skulle hatt mens da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oioi:) stas når det går den veien ja:) men skjøner dere fikk det litt mer travelt, plutselig snart halvveis fra å så vidt kommet til 2tri...

Gratulerer med frisk gutt i magen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jo mensen 10 des, noen dager med blødning, men tenkte ikke noe mer over det..Tok test nyttårsaften, altså før neste mens, og fikk 3+ på ukesindikatoren.. Når jeg tenker på det nå hadde jeg en del magesmerter sent i desember, kanskje ikke så rart.. :)

 

Takk for det, Tessy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøss! Gratulerer! Dette er jo helt utrolig synes jeg og jeg er gravis for tredje gang... har aldri hatt blødninger som gravid, så jeg hadde nok vært like uvitende som deg hadde jeg blødd i desember :-) så fint at alt stod bra til ;-) må se å få kjøpt vogn snart du nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja! Ikke bare vogn, men alt :) Ble stressa nå ;) Men fantastisk morsomt da! Ventetida bli betydelig kortere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunner deg egentlig litt! Gleder meg så veldig til å bli "litt mer gravid" hehe.. Kan sikkert bare glede meg, plutselig sitter jeg der og ønsker meg litt mindre gravid!! Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...