Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #1 Skrevet 5. mars 2012 Etter jeg og kjæresten har hatt sex så får han masse røde prikker, og det klør og svir litt. Jeg har det ikke? Kan det være sopp? Jeg er gravid i 29 uke, og da er det vel vanlig med sopp, men de gangene jeg har hatt det før så har jeg jo merket det..
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #2 Skrevet 5. mars 2012 Barberer han seg? Hvis han gjør det, kan det være at hårsekkene bare blir litt irriterte, og det svir, og da kan man få røde prikker. Kan forsåvidt få irriterte hårsekker om man ikke barberer seg og, men man får det lettere hvis man gjør det. Har ikke opplevd at sopp har forårsaket røde prikker på verken meg eller samboeren min noen gang. Vi har begge opplevd sviing og røde prikker siden vi begge barberer oss nedentil hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #4 Skrevet 5. mars 2012 Dette fikk mannen min også en gang. Det var sopp. Jeg hadde merket noe til at jeg hadde sopp selv, så tenkte liksom ikke på det. Men vi behandlet oss begge med canesten og da forsvant det.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #5 Skrevet 5. mars 2012 Oki får håpe det bare er sopp her også. Men det har skjedd så mange ganger nå. Men nå har jo ikke jeg behandlet meg for det heller da, siden jeg ikke har hatt noen symptomer. Men da får jeg gjøre det nå
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #6 Skrevet 5. mars 2012 Det er mange som opplever og reagere på partneren sin *juice*...
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #7 Skrevet 5. mars 2012 jøss kan den reaksjonen bare komme sånn plutselig? Han har aldri fått disse røde prikkene før nå som jeg er gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå