Patetica fåkksi Skrevet 5. mars 2012 #1 Skrevet 5. mars 2012 Thomas Cook - aka. Thomas Kukk, suger hestekuk. Ikke en eneste jævla kontaktadresse. "Finner ikke det du leter etter?" (NEI FOR HELVETE) "try our timetable" -også er timetable'n en link man kan klikke på, og når jeg gjør det bare kommer jeg til noe helt annet. Hvor i helvete finner jeg en e-post jeg kan skrive til? Hvorfor er de så vanskeligeeeeee *hulker høylytt mens jeg sparker apatisk i bordbenet* Satan i helvete heller, Thomas Kukk kan suge seg sjæl. Takk for meg. *sparker i bordbeinet igjen*
Patetica fåkksi Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2012 De er kanskje det, jeg vet ikke, jeg vil kun fly but they won't let me.
Mor Løvehjerte Skrevet 5. mars 2012 #4 Skrevet 5. mars 2012 Inflight (Seating & Airshop) DK: (+45) 32 47 76 72 SE: (+46) 08 555 99 999 NO: (+47) 64 00 69 99 [email protected]
30kg opp, 2,5kg baby ut.. Skrevet 5. mars 2012 #5 Skrevet 5. mars 2012 De er kanskje det, jeg vet ikke, jeg vil kun fly but they won't let me. hvis det er noen trøst så får ikke jeg fly med norwegian..1.hadde med meg håndjern i håndbagasjen på en flytur en gang. 2. min mor gikk bananas da hun døpte meg så navnet mitt er for langt til å bookes på nett.
Mor Løvehjerte Skrevet 5. mars 2012 #6 Skrevet 5. mars 2012 Jeg har brukt snus, og jeg ble nær fratatt et rør med General på JFK, etter mitt iherdige forsøk på å forklare hva boksene innholdt: "It's not a drug, it's like tobacco. It's snuff!" Faen, de er så treige!
Mor Løvehjerte Skrevet 5. mars 2012 #7 Skrevet 5. mars 2012 De er kanskje det, jeg vet ikke, jeg vil kun fly but they won't let me. hvis det er noen trøst så får ikke jeg fly med norwegian..1.hadde med meg håndjern i håndbagasjen på en flytur en gang. 2. min mor gikk bananas da hun døpte meg så navnet mitt er for langt til å bookes på nett. Hva heter du? O:) (høh høh)
30kg opp, 2,5kg baby ut.. Skrevet 5. mars 2012 #8 Skrevet 5. mars 2012 De er kanskje det, jeg vet ikke, jeg vil kun fly but they won't let me. hvis det er noen trøst så får ikke jeg fly med norwegian..1.hadde med meg håndjern i håndbagasjen på en flytur en gang. 2. min mor gikk bananas da hun døpte meg så navnet mitt er for langt til å bookes på nett. Hva heter du? O:) (høh høh) ..for å si det sånn, jeg føler med Estelle Silvia Ewa Mary.
Mor Løvehjerte Skrevet 5. mars 2012 #9 Skrevet 5. mars 2012 De er kanskje det, jeg vet ikke, jeg vil kun fly but they won't let me. hvis det er noen trøst så får ikke jeg fly med norwegian..1.hadde med meg håndjern i håndbagasjen på en flytur en gang. 2. min mor gikk bananas da hun døpte meg så navnet mitt er for langt til å bookes på nett. Hva heter du? O:) (høh høh) ..for å si det sånn, jeg føler med Estelle Silvia Ewa Mary. åh!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå