Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #1 Skrevet 5. mars 2012 Kjøpte sesong 1 for en god stund siden på tilbud, slo til og tenkte jeg skulle se noen ep i kveld..men er det bra eller er den så boring at jeg heller vil se noe tv heller? Jeg liker veldig godt tv serier som frustrerte fruer, californiacation, sopranos.....
RoseLilja Skrevet 5. mars 2012 #2 Skrevet 5. mars 2012 Den er knallbra! Anbefales absolutt, jeg og sambo ser 2-3 episoder om dagen
valkyrien Skrevet 5. mars 2012 #3 Skrevet 5. mars 2012 Jeg synes House er genial! Men det lønner seg nok å være litt medisininteressert... Er mye sarkastisk humor der.
TPK Skrevet 5. mars 2012 #5 Skrevet 5. mars 2012 JA!! Elsker House, tror jeg har sett alle episodene.
IreneUtålmodig Skrevet 5. mars 2012 #6 Skrevet 5. mars 2012 Veldig bra, kjekke leger Finnes 7 sesonger
☆☆☆ Skrevet 5. mars 2012 #7 Skrevet 5. mars 2012 Den var det, men siste sesongen merker jeg at jeg ikke gidder å bruke tid på..
Busy_bee Skrevet 5. mars 2012 #8 Skrevet 5. mars 2012 Enig med * over her. Den er bra, helt til siste sesong (sesong 8 tror jeg), eller det begynner vel å dale i sesong 6-7. Frem til da er det en kjempeserie. Den blir forøvrig tatt av lufta etter den nåværende sesongen, så de sliter nok litt med manus etterhvert. Det har blitt litt for ekstremt nå på slutten dessverre. :-)
Hubro :) Skrevet 5. mars 2012 #9 Skrevet 5. mars 2012 Kjempebra serie! Ihvertfall de 6 første sesongene Bare sett deg ned og se den. ANBEFALES!!
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #10 Skrevet 5. mars 2012 Så bare den ene halve episoden jeg...forsto med en gang at dette kanskje ikke er noe for meg..mye medisin, sikkert veldig gøy for medisinstudenter og folk som generelt er intresert i medisin... Er nok en litt mer sex,singeliv,love og drama type tv-serie jeg:) Altså jeg er en kjedelig husmor haha, men liker litt mer humoristiske serier:P Kommer nok til å prøve å se litt til da..men orker ikke i dag. HI
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #11 Skrevet 5. mars 2012 Jeg jobber forøvrig på et legekontor som sekretær, og kan jo litt selv. Men på fritiden liker jeg å se litt mer humoristiske serier:) HI
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #12 Skrevet 5. mars 2012 House er jo full av humor!!!! Ironi og sarkasme riktignok, men HUMOR!!
☆☆☆ Skrevet 5. mars 2012 #13 Skrevet 5. mars 2012 Det medisinske er "fyllet" i serien, det er alt det andre som gjør serien morsom Jeg er sykepleier og ser bare sykehusserier hvis de ikke minner om virkeligheten. Virkelighetsflukt er tingen når det gjelder underholdning...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå