Gå til innhold

Dere som har vokset bikinilinjen (eller mer)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal det bli så rødt og sårt? Hvor lenge varer det? Føler det brenner når jeg tar på det... Svir litt når jeg smører med kalokremen, men det går heldigvis fort over. Er brennvarmt å ta på og gubben er lei seg for han får IKKE borti i kveld :P Får håp det blir likar i morra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Tok alt rett før bryllupet - og akkurat det angrer jeg på. Fikk en krem jeg skulle smøre på som jeg tydeligvis ikke tålte, burde brukt noe annet.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Det er rimelig ømt i starten ja, dessuten bruker de å si at man får holde seg unna sex det første døgnet. Dag to eller tre burde det begynne å bli i tipp topp stand, så fremt du ikke har en «allergisk» reaksjon på voksinga (jeg kan ikke vokse legger, de er røde og nuppete i to uker etterpå), eller ikke tåler kremen. :-)

Skrevet

Jeg har aldri vært verker rød eller sår så det er tydligvis individuelt.

Skrevet

Ah, takk for svar. Da skal jeg ikke bli bekymret ;) Men hadde håpet å kunne dra i svømmehallen i morgen.. Ser imidlertid ut som om det utgår hvis det ikke er noen bedring til da. Ligger og piner meg gjennom smøringa av den hersens kremen, men vi får satse på at den gjør nytta si og at det kan bli leeeenge til neste gang!

HI

Skrevet

hva slags voks har du brukt? for så vondt skal det jo ikke være etterpå.

Jeg har tatt brasiliansk voks i mange år nå og jeg har veldig følsom hud og det har aldri vært så vondt at man ikke kan ta på det. Har også gått helt fint å bade samme dag.

Hvis du skal igjen så ville jeg sjekket litt rundt på hva slags voks som blir brukt. Den som er best for huden er faktisk en som heter spaghettivoks eller noe sånn...det er ikke strips som blir brukt for å dra av..men en litt mer tykk voks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...