Utah Skrevet 5. mars 2012 #1 Skrevet 5. mars 2012 Jeg har nylig startet en nettbutikk hvor jeg selger graviditets- og eggløsningstester. Jeg ønsker å tilby faktura som et betalingsalternativ, men jeg er i tvil om hvilken løsning jeg skal velge. Er det noen som har positive eller negative erfaringer med Klarna? Jeg har ikke brukt dem selv når jeg handler på nettet så jeg blir veldig glad for å høre hva andre mener om dem.
Knerten's mamma <3 Skrevet 5. mars 2012 #2 Skrevet 5. mars 2012 Jeg har brukt dem, og er fornøyd med de. Har brukt de ifb med at jeg ønsker faktura for barene som er bestilt, og jeg har alltid betalt før fristen. Dvs ikke delt opp beløp som man kan gjøre. Jeg driver også å skal starte nettbutikk( ikke tester altså),så kan jeg spørre deg om hvordan du gikk frem? Har du registrert deg på br.reg? Og har du varelager eller satser du på dropshipping? Hvordan kontakter du leverandrører av varer? Beklager mange spm men jeg kjenner ingen som har gjort dette før Lykke til med butikken!
Utah Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2012 Tusen takk! Bra å høre din erfaring med Klarna :-) Jeg har nettbutikken min hos mystore.no. Enkelt å sette opp og bra service. Dersom du er god på data kan gratisløsningen til Magento være et alternativ. Ja, jeg har registrert enkeltpersonforetak i br.reg. I og med at jeg driver med varehandel så måtte jeg også registrere meg i foretaksregisteret. Dersom man omsetter for 50 000 eller mer innenfor en 12-måneders periode må man også registrere seg i merverdiavgiftsregisteret, men jeg er ikke der ennå. Jeg har varelager. Jeg kontaktet produsenten direkte og fikk kontaktdetaljer til deres representant i Skandinavia. Send meg gjerne en PM om du har flere spørsmål :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå