Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #1 Skrevet 5. mars 2012 For de som har slanket eller slanker seg rundt 20-40 kg?
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #2 Skrevet 5. mars 2012 Har gått ned 17 kg pga nyoppdaget diabetes. Er nå tynn som en strek og sprek som en fole. Har supert blodsukker, både fastende og Hba1c..Og jeg er har ikke diabetse-diagnose lenger..
♥Nemi♥ Skrevet 5. mars 2012 #3 Skrevet 5. mars 2012 At jeg akkurat har meldt meg inn i et treningsstudio, hvor jeg må trene så så mye, for å ikke tape penger:)
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #5 Skrevet 5. mars 2012 Slanker meg ikke aktivt, men går ned i vekt Det er vel mer at jeg tenker over hva jeg driver med hver dag, og tar bort det jeg vet holder vekten vedlike. Jeg la på meg over 15 kg pga medisiner for 2 år siden, og har dårlig råd i tillegg. Og det å kjøpe nye klær til en vekt jeg ikke liker, er bare ikke noe fornuft i for meg........ De kiloene har sittet i 2 år nå, men endelig ser det ut til at de løsner, heldigvis. Så motivasjonen må vel være å kunne bruke mine klær i min normale størrelse igjen. Vet du spurte om de med mer enn 20 kg å slanke bort, men det er like vanskelig med 10 kg eller 5 kg....... Jeg VAR normalvektig, har vært over i overvekt(om du tenker BMI). Har faktisk aldri før vært overvektig i mitt liv, og da uten å jobbe for det. Og jeg vil bare tilbake til min normal nå, jeg.... Foreløpig har jeg gått ned ca 4 kg på 1,5 mnd, så det er ikke hastverksarbeid. Men det går nedover, endelig Føler faktisk at jeg begynner å se konturene av det jeg vil ha i kroppen min sitt utseende, og ikke bare det oppblåste og dvaske greiene jeg har sett på de siste 2 årene
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. mars 2012 #6 Skrevet 5. mars 2012 Jeg har slanket meg ca 20 kilo og har mellom 5 og 10 kilo igjen. Motivasjonen var i starten at jeg ville gjøre noe med kroppen min. Jeg hadde ikke lyst å være så stor. For meg var det sånn at jeg egentlig ikke var helt klar over hvor feit jeg faktisk var. Jeg hadde lukket øyene og bare lagt bort klær som ikke passet. Jeg gikk opp litt og litt og så det ikke selv. Jeg tror jeg så noen bilder eller film en dag, som gjorde at jeg fikk et slag i trynet. Så var det å ta fatt på begynnelsen. Det var tungt å komme i gang, men jeg startet med å ta av noen kilo, og det ga motivasjon til å fortsette. Som sagt har jeg nå gått ned 20 kilo og har en del igjen. Noen ganger er det tungt å stå på, det går litt frem og litt tilbake. For meg har det blitt at jeg har lagt om livsstilen og kostholdet mitt. Det er for resten av livet, jeg skal ikke bare slanke meg. Det tar lang tid å vende seg til å leve på en annen måte.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #7 Skrevet 5. mars 2012 For å ikke se så feit ut, rett og slett. Det er motivasjon nok til at jeg klarer å gå ned etter graviditet. Gikk ned 25 kg over 10 mnd etter sist fødsel. Spiste både sjokolade og annet godt, men bare i små mengder.
Gjest Miryks Skrevet 5. mars 2012 #8 Skrevet 5. mars 2012 Min motivasjon er, overfladisk som jeg er, at folk skal kunne ta bilder av meg uten at jeg tenker på om dobbelthakene er veldig synlige, eller om gensern/toppen har sneket seg inn mellom valkene. Slankinga går forøvrig helt ræva for tiden, av de enkle grunnene av at jeg er lat, altfor glad i godteri og greier ikke holde meg til unna skapene. Gubben hjelper ikke når han kommer hjem med en fire-pk cola på mandagen.
petite fleur Skrevet 5. mars 2012 #9 Skrevet 5. mars 2012 Jeg har gått ned 15 kg, skal ned 10 til. Min motivasjon er alle de fine klærne mine som jeg ikke får brukt lenger, og alle de fine klærne jeg skal kjøpe meg. Det er også motivasjon i helsa jeg ønsker å oppnå, pr i dag klarer jeg feks ikke å jogge eller sykle over lang tid. Jeg har meldt meg inn i vg vektklubb, og det er skikkelig motiverende å plotte inn dagens trening hver dag
mamsen32 Skrevet 5. mars 2012 #10 Skrevet 5. mars 2012 jeg gikk ned 20 kg før jeg ville bli gravid igjen... og klarte det meldte meg inn på treningssenter, min alenetid for at jeg skulle like kroppen min igjen, og for å få et tryggere svangerskap. Jeg kvitta meg med alle fatso klærne mine, og gleder meg til svangerskapet er over og gravid kg skal bort igjen, og jeg kan finne igjen de klærne jeg kom inn i.. Nekter å kjøpe meg nye fatso klær, jeg skal finne igjen den kroppen jeg trives med, ikke den som er for stor. Det var også veldig deilig å kjenne at formen ble bedre! i starten klarte jeg ikke å jogge 1 minutt engang... men ettersom tida gikk jogga jeg mer og mer. FInn din motivasjon trivsel ? mindre størrelse i klær ? bedre sexlyst ? sunnere livsstil ? for min del, alle sammen
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #11 Skrevet 5. mars 2012 Min hovedmotivasjon er helse, det er ikke sunt å være overvektig så derfor vil jeg ned til en normal BMI... Jeg vil gjerne komme i form og trener 3 ganger i uka samt skal delta på et sykkelritt til sommeren som ekstra motivasjon.. I tillegg vil jeg jo gjerne se bedre ut selvsagt - det er begrenset hvor attraktiv man er når man har svære dissende lår, x antall valker, dobbelhake og blir andpusten av å gå opp trappa.... Jeg er godt på vei da, har gått ned 14 kg på 5 mnd og har ca 16 kg igjen... Nesten halvveis! Følger Grethe Roede, har gått på to kurs og går nå på drop in hvor jeg bare er innom hver 1-2 uker og veier meg.. Har lagt om kostholdet og er mye mer bevisst på hva jeg putter i munnen...
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #12 Skrevet 5. mars 2012 Min hovedmotivasjon er helse, det er ikke sunt å være overvektig så derfor vil jeg ned til en normal BMI... Jeg vil gjerne komme i form og trener 3 ganger i uka samt skal delta på et sykkelritt til sommeren som ekstra motivasjon.. I tillegg vil jeg jo gjerne se bedre ut selvsagt - det er begrenset hvor attraktiv man er når man har svære dissende lår, x antall valker, dobbelhake og blir andpusten av å gå opp trappa.... Jeg er godt på vei da, har gått ned 14 kg på 5 mnd og har ca 16 kg igjen... Nesten halvveis! Følger Grethe Roede, har gått på to kurs og går nå på drop in hvor jeg bare er innom hver 1-2 uker og veier meg.. Har lagt om kostholdet og er mye mer bevisst på hva jeg putter i munnen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå