Sonnas 2 vidunder Skrevet 5. mars 2012 #1 Skrevet 5. mars 2012 Er vel flere enn meg som går rundt og sjesser på gode ting i løpet av en dag..? I dag, feks, blir det vaffel til kvelds her ;-) Akkurat denne oppskriften har jeg inne, men hadde vært greit å hatt et forum for hånden med sjesseoppskrifter :-) Vet man finner oppskrifter overalt på nett, men noen ganger vet man ikke helt hva man har lyst på, og vi gravide har jo til tider rare lyster ;-)
Fru.Vestavind Skrevet 5. mars 2012 #2 Skrevet 5. mars 2012 Muleg eg ikkje følger med i tida, men kva er "sjesser"/"sjesseoppskrifter"? Har aldri høyrt det ordet før:)
Sonnas 2 vidunder Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2012 ;-) dialekt-ord kanskje? Kvessen, fysen bruker kanskje noen? Når man går og har lyst på noe ;-)
Fru.Vestavind Skrevet 5. mars 2012 #4 Skrevet 5. mars 2012 Ah! Då lærte eg noko nytt i dag:) Tudde muligens kanskje at det kom av ein eller anna reklame (for slikt ser eg ikkje på);P
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 5. mars 2012 #5 Skrevet 5. mars 2012 Regner med du er fra Sørlandet, siden du er "sjessen":-) ? Og jeg er og ofte det, gravid eller ei;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå