Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er litt annerledes str enn vanlig. Gutten min bruker endel 122, men mer og mer 128. Burde jeg kjøpe 128 eller 132 da?

Store eller små i str?

Videoannonse
Annonse
Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Ser det er litt annerledes str enn vanlig. Gutten min bruker endel 122, men mer og mer 128. Burde jeg kjøpe 128 eller 132 da?

Store eller små i str?

De er svært små i str dessverre..

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Jeg hadde nok gått for 132 da ja :)

Skrevet

Jeg hadde nok gått for 132 da ja :)

Da gjør vi det, takk for svar :)

Noen som vet hvordan kvaliteten er, har aldri handlet der før. Tenkte kanskje kjøpe litt sommertøy.

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Veldig fine klær :) har kjøpt til begge mine der i alle år (7år). Det er fine snitt og helt ok kvalitet :) Noen av genserne og trøyene bør strekkes litt ekstra etter vask, ellers er det veldig bra :) Bestilte akkurat klær til jenta mi nå, hun vipper mellom 116 og 122, så da bestilte jeg 132 :)

Skrevet

Veldig fine klær :) har kjøpt til begge mine der i alle år (7år). Det er fine snitt og helt ok kvalitet :) Noen av genserne og trøyene bør strekkes litt ekstra etter vask, ellers er det veldig bra :) Bestilte akkurat klær til jenta mi nå, hun vipper mellom 116 og 122, så da bestilte jeg 132 :)

Nei nå ser jeg at str er 126 også rett til 138.. Det var jo et voldsomt stort hopp da..

Gutten er 7 år og bruker 122 og noe 128.. blir det 126 eller 138 som blir rett da?

Skrevet

Nei nå ser jeg at str er 126 også rett til 138.. Det var jo et voldsomt stort hopp da..

Gutten er 7 år og bruker 122 og noe 128.. blir det 126 eller 138 som blir rett da?

Såå irriterende, alle t skjortene jeg har sett på har str 126 også rett til 138.. Står i str tabellen deres at de skal ha 132 også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...