Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #1 Skrevet 5. mars 2012 Mannen har nettopp tatt med seg jenta vår på 5 og en venninne på 4,5 på bading. Jeg mener det er uforsvarlig at han skal ha ansvaret for jentene alene, når ingen av dem kan svømme. De har jo selvsagt på seg armringer, men begge er glad i å bade, og badingen består stort sett i å hoppe fra bassengkanten. Bassenget er i tillegg helt fullt av andre barn og voksne, så jeg mener at han har mer enn nok med ett barn. Bassenget er på det laveste 1,5 meter, så det er ikke mulighet for at de kan leke der det er grunt heller.. Han er allerede gått, og mente at dette var helt uproblematisk og at jeg overdriver.. Gjør jeg det?
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #4 Skrevet 5. mars 2012 kanskje litt,men skjønner samtidig bekymringen din.Han passer nok ekstra på når han er alene..
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #5 Skrevet 5. mars 2012 Så fremst han ikke er evneveik så burde han klare 2 barn og jeg er 99,9% sikker på at han klarer jobben helt fint
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. mars 2012 #7 Skrevet 5. mars 2012 Ja, du overdriver. jeg har vært alene på svømming med mine to flere ganger når de ikke kunne svømme. Var så gal at jeg tok de med på stranda og
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 5. mars 2012 #8 Skrevet 5. mars 2012 Synes ikke du er hysterisk. Når jeg skal å bade med datteren min og en venninne så leier jeg inn barnepass som kan være med oss. Jeg mener, et menneske som skal passe på to unger, sier seg selv at det ikke går
HvittHus Skrevet 5. mars 2012 #9 Skrevet 5. mars 2012 Ja jeg synes det er litt hysterisk. Badet har badevakter som også ser etter de badende, og jeg regner med at mannen din ikke akkurat setter seg til å lese avisen.
ariel78 Skrevet 5. mars 2012 #11 Skrevet 5. mars 2012 Så lenge de har armringer og han er en ansvarlig voksen ville jeg ikke vært redd for det. Har ofte med mine to alene og det har aldri vært noe problem. Men er skeptisk til å sende de med andre foreldre jeg ikke vet hvor godt følger med.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 5. mars 2012 #12 Skrevet 5. mars 2012 Hærlig Lykke Fryd! Ja HI du er hyterisk...
*bolla pinnsvin* Skrevet 5. mars 2012 #13 Skrevet 5. mars 2012 Jepp, du er nok en smule hysterisk. Er alenemor til to på 3 og 6 og har vært alene med dem i svømmehallen titt og ofte de to årene jeg har vært alene. Slapp av, det går nok greit
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #14 Skrevet 5. mars 2012 Mannen har nettopp tatt med seg jenta vår på 5 og en venninne på 4,5 på bading. Jeg mener det er uforsvarlig at han skal ha ansvaret for jentene alene, når ingen av dem kan svømme. De har jo selvsagt på seg armringer, men begge er glad i å bade, og badingen består stort sett i å hoppe fra bassengkanten. Bassenget er i tillegg helt fullt av andre barn og voksne, så jeg mener at han har mer enn nok med ett barn. Bassenget er på det laveste 1,5 meter, så det er ikke mulighet for at de kan leke der det er grunt heller.. Han er allerede gått, og mente at dette var helt uproblematisk og at jeg overdriver.. Gjør jeg det? Ja jeg mener du er hysterisk. Dersom far mener han har kontrollen, så har han nok det.Og dersom de i tilegg har armringer så holder de seg jo flytende selv...
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #15 Skrevet 5. mars 2012 ja du overdriver. jeg har med to barn på 1 og 3 alene i svømmehallen. er baby basseng der som ikke er høyere vann enn 15 cm. klarer meg fint.. har som regel en person med emg som ikke bader men det for og klare meg i garderoben.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #17 Skrevet 5. mars 2012 Ja, du er hysterisk.. ....men å tro at baderinger kan forhindre drukning så er du heller naiv. Baderinger holder ikke barnet over vannet, men er et hjelpemiddel for barn som lærer å svømm...
simba>>>3gutter Skrevet 5. mars 2012 #18 Skrevet 5. mars 2012 Ja jeg mener du er hysterisk! Vi er ofte i svømmehallen med alle tre ungene, og da pleier vi å svømme noen runder hver vår gang! Og våre barn er helt bajaser når vi er der de er mer under enn over og det er bare 2, 4 og 7 år gamle!
Gidder ikke! Skrevet 5. mars 2012 #19 Skrevet 5. mars 2012 Synes ikke du er hysterisk. Når jeg skal å bade med datteren min og en venninne så leier jeg inn barnepass som kan være med oss. Jeg mener, et menneske som skal passe på to unger, sier seg selv at det ikke går :-P
Mamma i vinden Skrevet 5. mars 2012 #20 Skrevet 5. mars 2012 Går ut i fra at de kom vel hjem og at du selv ser svaret på eget innlegg.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #21 Skrevet 5. mars 2012 Jeg vet ikke hvor hysterisk du er HI. Men da jeg tok med gutten min på svømming, så syns jeg det var nok med bare han. Men så lenge mannen din har kontroll og at jentene kommer seg trygt hjem, så er det vel ok. Dessuten så har de badevakt der, som en nevnte her.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #22 Skrevet 5. mars 2012 Både ja og nei. Jeg har selv 2 barn på 3 og 5 år, og kunne aldri dratt alene med dem, de er for små, og spesielt eldste er skikkelig uredd og kunne fint funnet på å stupe oppi voksenbassenget...:/ Ingen av dem kan svømme. Vi går alltid begge 2 sammen. Dog synes jeg IKKE du skal kjefte på mannen din, koselig at han tok barna med! Tanken bak det!
Guttaboys Skrevet 5. mars 2012 #23 Skrevet 5. mars 2012 Jeg mener det er litt hysterisk av deg. Han er voksen og klarer å ta den avgjørelsen selv. Nå går ikke jeg under kategorien hønemor, og samtidig stoler jeg på samboeren min. Men folk er forskjellig! Hadde det vært annerledes om det hadde vært du som hadde badet med dem?
lisa2 Skrevet 5. mars 2012 #25 Skrevet 5. mars 2012 Ja. Du er veldig hysterisk. Jeg er ofte i svømmehallen med mine to barn på 3 og 5 år. Ingen av dem kan svømme og begge elsker vann og hopper mye fra kanten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå