Gå til innhold

Når skal vi til jordmor?


Trønderpia venter nr 3

Anbefalte innlegg

Skulle ikke tro jeg har gjort dette før :P

Men når er vanlig ca?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tor i sndre trimester er vanlig, jeg var velsig seint ute med å gå til jordmor sist, uke 22 eller no, mens denen gangen har jeg allerede vært der fordi jeg fikk timen samtidig med tidlig ul (går privat så jordmor fyldte ut skjema denne gangen og tor blodprøver og sånn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ditt 2 april... grunnet at hun hadde fult hele mars.. men vet ikke om jeg gå fast til henne.. syns det er igrunn allright å ha en (legen) å forholde seg til..

er da ca 16 uker på vei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal dit i morgen! Gleder meg:-) er 14+1 i morgen. Tror det er en sånn fellessamling først (5 gravide) og så en liten samtale etterpå. Første gangen for meg, godt å opprette kontakten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal på onsdag, 12+1. De har utvidet tilbud her med ekstra kontroll i uke 16, også har jeg litt ekstra hun ville snakke om. Så når jeg først ringte for noen spørsmål fikk jeg liksågodt time:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal neste mandag, da er jeg 12+1 :) ble ordnet samtidig som vi var til tidlig ul, privat klinikk. Skal følges opp av jordmor der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke før i uke 24 :/ Utrolig lenge å vente. Skal sies at jeg skal til lege i uke 8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...