Gå til innhold

Leger eller andre eksperter som kan forklare dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

For tre år siden fikk jeg mine siste barn.

Gikk først på Pergotime, prøvde så inseminasjon før vi til slutt ble gravide ved hjelp av IVF

Allerede mens jeg gikk på alle de medesinene man må ta ble jeg så varm, svetten rant døgnet rundt. Gikk med tørkepapir mellom og under brystene fordi jeg svettet så, måtte dusje flere ganger om dagen.

Nå tre år senere er jeg fortsatt varm, veldig varm.

Har sovet med en kjemptynn sommerdyne hele vinteren, rett ved åpent vindu. Mannen har lagt med varmeteppe og dundyne for å ikke fryse ihjel. Jeg våkner av at jeg holder på å renne bort. Har gått med t-skjorte i hele vinter

Alle blodprøver er fine iflg legen min, men varm er jeg likevel.

Nå gruer jeg meg til sommeren og varmen, da kan jeg ikke gå ut og kjøle meg ned.

Begynner å bli desperat, før jeg begynte på alle de medesinene var jeg en frysepinne.

Er evig takknemmelig hvis noen kan hjelpe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter, holder på å renne vekk.

Skrevet

Tidlig overgangsalder?

Skrevet

Hvis du ikke går på andre medisiner som kan forklare det, så kan det godt være tidlig overgangsalder

Skrevet

Synes bare det er så rart at det startet når jeg gikk på alle de hormonmedesinene, kan de ha fremprovosert tidlig ovegangsalder?

Er bare 35 år.

Skrevet

Prøver et dytt til.

Går ikke på noen medesiner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...