Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #1 Skrevet 5. mars 2012 Var inn til intervju på en jobb om Fredag, og hun sa at dette så kjempe bra ut å jeg var meget kvalifisert til jobben. I dag ringte hun å sa det at det var ikke et nei, men et ja men ikke bare helt enda. Hun skulle ta kontakt i løpet av mars, starten på April. Har jeg fått jobben? Jeg ble så i tvil selv her å fikk meg ikke til å spørre en gang, altså det sier seg vel selv at jeg fikk jobben men hvordan har dere ville tolket dette? Jeg har nå lett etter en jobb i snart 4 år, og er så redd for å ta gleden på forskudd liksom
2 hjertegull :) Skrevet 5. mars 2012 #2 Skrevet 5. mars 2012 Jeg ville tolket det som om du har fått jobben, men hun der var jo litt merkelig. Sto det noe i utlysningsteksten om tilsetningsdato? Du får høre med henne om når tid dere skal skrive kontrakt, for det er greit å få det på det tørre i allefall! Hva slags jobb er det snakk om?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå