Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #1 Skrevet 5. mars 2012 Jeg har fått sopp i svelget etter flere tette antibiotikakurer, og har nå fått resept på diflucan, men det er jo så dyrt. Det koster 750,- for en pakke. Jeg skal bruke det i to uker. Men, jeg har egentlig ikke hverken lyst eller råd til å bruke så mange penger på medisiner akkurat nå, og lurer på om noen vet om et alternativ? Noe som virker på samme måte men som ikke er så voldsomt dyrt...
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #2 Skrevet 5. mars 2012 Fluconazol er det samme og er mye billigere
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #3 Skrevet 5. mars 2012 Fluconazol er det samme og er mye billigere
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #4 Skrevet 5. mars 2012 Hmmm, det var rart, for når jeg sjekker på felleskatalogen koster de nøytaktig det samme. Noen som kjenner til et rimeligere alternativ?
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #5 Skrevet 5. mars 2012 Har fått for sopp nedentil noen ganger, fikk et synonympreperat som kostet ca 50,- pr tablett. Husker ikke navnet, spør på apoteket. Men jeg skulle bare ta en tablett.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #6 Skrevet 5. mars 2012 Om det koster ca 50,- for en tablett så blir det 700,- for to uker. Skal ringe apoteket å høre siden legen ikke har ringt meg i dag slik det var meningen at han skulle gjøre. Ellers må jeg vel bare dra på apoteket å kjøpe det. Det går vel sikkert ikke over av seg selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå