Gå til innhold

Noen som har søkt om fødeplass enda?


Apple80

Anbefalte innlegg

Har hørt at man i Oslo må søke om plass med en gang man får vite man er gravid,- men man må jo til fastlegen for å gjøre det,og der har jeg ikke fått time enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørs litt hvilket sykehus du ønsker, og hvorfor. Men på Rikshospitalet f.eks, så er det lurt å søke før uke 9.

 

Og neida, du trenger ikke at legen søker!

Selv søkte jeg selv i uke 7, og fikk plass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

legen sendte inn søknaden på første svangerskapskontroll i uke 12, fikk plass på sykehuset (og svar) 4 dager senere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt gravid med IVF på rikshospitalet.

Hørte noe om at man ble tilbudt fødeplass der om man har vært igjennom prøverør der.. hmm. Må jeg søke da mon tro?

 

Uansett er det kansje best med Ahus, litt nærmere meg:)

selv om det var stappfullt sist jeg var der og måtte få en ødelagt seng (ryggen på senga var ødelagt og gnagde meg i ryggen iløpet av de 19 timene jeg var der..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får ikke automatisk plass selv om man har vært til ivf-behandling. Man må fortsatt søke. Og jeg prøvde å sende Mail slik noen over her hadde gjort,men fikk svar at jeg måtte fylle ut skjema og sende i posten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei

Jeg kjenner jeg ble litt stressa av det her med å søke om fødeplass. er det noen som bor i Trondheim som vet noe nærmere om man må søke seg plass her? Det er jo bare ett sykehus i byen, så ser for meg at det er en selvfølge å få føde der.. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...