Gå til innhold

Lysebakken har trukket seg!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skulle f.... meg bare mangle! :) JIPPI!

Skrevet

Liker! :D

Skrevet

Jeg har alltid bladd om i saker om han og er dermed lite oppdatert. Kan noen gi meg en ultra kortvrrsjon her så jeg slipper å lese hele brødet?

Gjest Antarctica
Skrevet

Som om det spiller noen rolle for regjeringens samlede politikk, liksom? Har registrert at mange på dette forume ser på Lysbakken som et "problem", fordi hans DEPARTEMENT ønsker å gjøre fedrene aktive i barnas småbarnstid, bl a via foreldrepermisjonen. Vel, den kaviaren er nok ute av tuben, med eller uten A.L.

Skrevet

Synd, synest han har gjort en god jobb.

Skrevet

Det ser ut til at Lysbakken eller hans statssekretær har favorisert sitt eget ungdomsparti, Sosialistisk Ungdom.

Kan godt være at den som erstatter Lysbakken er "like ille" når det gjelder reformer. Men det vil nok ta litt tid før den nye kommer inn i jobben, så da får vi kanskje litt pause fra de største utspillene.

Skrevet

"Lysbakken har tidligere ikke svart på hva han visste når i den omstridte tildelingen av 154 000 kroner til Jenteforsvaret, da en undergruppe av SVs ungdomsparti."

Han har nå gjort mye mer enn å jobbe med foreldrepermisjonen

Det virker som om alle sakene han har jobbet for har han jobbet med bare for at det hadde gagnet han eller andre rundt han. Ikke for Norges og barns beste. (Han jobber bare for seg selv og hans interesser)

Derfor er jeg veldig glad for at han pakker sekken å går...

Skrevet

"Lysbakken har tidligere ikke svart på hva han visste når i den omstridte tildelingen av 154 000 kroner til Jenteforsvaret, da en undergruppe av SVs ungdomsparti."

Det virker som om alle sakene han har jobbet for har han jobbet med bare for at det hadde gagnet han eller andre rundt han. Ikke for Norges og barns beste. (Han jobber bare for seg selv og hans interesser)

Uenig. Jada det var en dum sak det der med å gi penger til det selvforsvarkurset, men synest han har gjort en god jobb i forhold til det med foreldrepermisjonen. Her ser han det som gagner norge og ikke hva som gjør han mest populær hoss alle hønemødrene på dib.

Skrevet

Uenig. Jada det var en dum sak det der med å gi penger til det selvforsvarkurset, men synest han har gjort en god jobb i forhold til det med foreldrepermisjonen. Her ser han det som gagner norge og ikke hva som gjør han mest populær hoss alle hønemødrene på dib.

Uenig! Han har bare jobbet for det som har gitt han eller han's parti noe...

Skrevet

Han jobber med saker som gagner ham selv ja. Veldig på det med FARS permisjon, opprettelse av trillegrupper for fedre osv. Men jobbe for å gi gravide kvinner sterkere oppsigelsesvern eller vern mot å bli forbigått på arbeidsplassen, samt sterkere rettigheter ved fødsel på norske sykehus (som også omfatter likestilling, og er ergo hans arbeidsområde) har han ikke sagt ett ord om.

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Retningslinjene som man utarbeidet for norske sykehus i forhold til igangsetting blir ikke praktisert overalt. Dermed får kvinner dårligere helsehjelp enn det de har krav på, og det som er anbefalt som følge av seriøs forskning. Men siden det gjelder MøDRE og ikke fedre, er ikke denne saken interessant for Lysbakken.

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Stemmer ikke SV, men har litt sansen for Lysbakken. I motsetning til mange andre så gjør han faktisk noe og han har gjort mye bra.

Synd at det fikk en brå slutt.

Skrevet

Lysbakken ville bare ha mer fri fra jobb da han foreslo utvidelse av farspermisjonen. URETTFERDIG at far har lenger lovfestet rett til perm enn mor, (mor har bare 6 lovfestede)! Likestilling my ass!

Skrevet

Kristin Halvorsen tar over...

Blir det noe bedre?

Skrevet

Blir det noe bedre?

Skrevet

Blir det noe bedre?

Skrevet

Blir det noe bedre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...