Gå til innhold

Hvordan få lyst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja...sexlyst altså! Ungen er bikka året, hormonene er kasta (tenkte kanskje de var årsak til manglende lyst...?) men lysten er ikke der, for min del altså, mannen er veldig klar ;-) Nesten så sex føles skummelt og fremmed, SÅ lite har det vært det siste året. What to do? Hvordan får jeg tilbake lysten?!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på :P

Skrevet

Må bare starte å ha sex igjen, så skal du nok se lysten kommer tilbake ettersom du "gjennoppdager" sex.

Etter hvert blir det jo så distansert dette med sex, at kroppen ikke reagerer på det lenger. Prøv å gjøre sex til noe spenende igjen, hva med å bygge op spenning over en uke eller noe; start med en bedre middag for deg og din kjære på kvelden, med levende lys ol, dag nr 2 er det tid for å gi masjase, men ikke noe kyssing eller annen berøring, osv osv, til dere "fullfører" med sex den 5, 6 eller 7 dagen, eller senere, om dere vil la pirringen vedvare litt mer. Det gjorde jeg og samboeren, og lysten kom fort tilbake etter en slik uke, da gikk vi de første 3 dagene uten å "få lov" til å kysse mer enn et nuss på munnen ol, ingen berøring som virket sexuell eller noe. Gjorde godt å kunne kaste hemningene dag nr 6 (vi ordnet så ungen fikk overnatte hos besteforeldre) og enderlig "fikk lov" til å ha sex. Kan den dag i dag fortsatt utøve en slik uke innimellom, når vi har latt sex bli en vanesak, eller mistet lysten pga strevsom jobbuke ol :) Og ungene er 6 og 5 år :)

Skrevet

Ta dere en aldri så liten spa-dag hjemme hvis dere ikke har råd til å dra på spa. Ta en skikkelig vårpuss med peeling, fikse negler, smør dere inn med brun uten sol, ta en hårstuss om nødvendig, kast ut ytterjakkene og finn frem litt mer vårlige sko. Gå ut i solskinnet og kos dere! Dette hjelper iallefall hos meg når lysten ikke er til stede. Er skikkelig vår-yr nå!! Man føler seg litt freshere og sexy når man har polert skroget og fiksa seg opp litt etter vintermånedene. Litt sexy undertøy hjelper på og! Selv om jeg ikke er tent der og da, blir jeg det straks han begynner å "finne seg til rette" ;)

Noen ganger sender jeg flørte-sms til mannen min i la oss bli kjent på nytt stil. Spør litt hvem han er og om han har dame osv. Hihi! Dette gjør jeg hvis vi er på hotell og. Hvis han går til baren og skal bestille noe så kan jeg gå etter og skikkelig legge an på han. Altså, poenget er å ikke glemme å være lekne :D

Lykke til!

Skrevet

Men jeg synes sånt blir så kleint... Men er vel bare å hive seg i det kanskje... For sånn det er nå kan det IKKE fortsette...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...