Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #1 Skrevet 5. mars 2012 Jeg vet jeg bør se meg som heldig som slipper alt det ubehagelige vi kan får når vi er gravide, men nå er jeg mer bekymret... De 2 første gangene jeg gikk gravid hadde jeg masse symptomer... Kvalme, svimmelhet,ømme bryster, stikkinger der nede, hetetokter, sulten, reagerte på lukter.. Ja, dere forstår... Og det kom så tidlig som i uke 5 begge gangene... i dag er jeg 7 uker på vei, og eneste jeg har er at mensen ikke har kommet. Har tatt to tester hjemme, og en hos lege, og de er alle positive, så jeg ER jo gravid.... Bør jeg være bekymret? Legen min sa forrige gang at jeg var heldig som hadde masse symptomer, for det betød at jeg skapte masse viktige hormoner, og at det skulle jeg ta som et tegn på at det kom til å gå bra (ingen SA), bør jeg ta ingen symptomer som et tegn på at det ikke vil gå bra denne gangen da eller? Uff, jeg høres sikkert hysterisk ut, beklager det, men jeg klarer ikke å ikke være bekymret... Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #2 Skrevet 5. mars 2012 Jeg hadde ingen symptomer, bortsett fra manglende mens og en voksende mage, i forrige svangerskap og det er helt normalt å ikke oppleve symptomer. Det er ikke alle som blir kvalme, trøtte, får bekkenløsning, ømme pupper, halsbrann osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå