Gjest amandine Skrevet 5. mars 2012 #1 Skrevet 5. mars 2012 Hat: Gubben på lit de parade Elsk: Svigermor hadde kjøpt Finn Erik Vinje-bibel til meg på mammutsalget. Fin svigermor? Jepp! Ettervinterferieelsk: DET LUKTER SKIKKELIG VåR! Og ditto hat: Gubben fremdeles på lit de parade.. Ikke noe så kjipt som syke mannfolk.
Gjest Ziva Skrevet 5. mars 2012 #2 Skrevet 5. mars 2012 Hat: influensa hos a mor sjøl. Peanøttsmør og 2 cm tykke brødskiver. Elsk: verdens beste 6åring som lager frokost til mamma. All mat hun lager smaker godt.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 5. mars 2012 #3 Skrevet 5. mars 2012 Hat: At vi ikke har vinterferie på dusteskolen jeg går på
Gjest Siklerotte Skrevet 5. mars 2012 #4 Skrevet 5. mars 2012 Hat: har ikke hatt vinterferie. Elsk: Lemonade som skal lages om noen timer!
30kg opp, 2,5kg baby ut.. Skrevet 5. mars 2012 #5 Skrevet 5. mars 2012 Hat: På isolat med baby Elsk: kiloene som renner av i pur skrekk.
ellen-propellen Skrevet 5. mars 2012 #6 Skrevet 5. mars 2012 Hat:snømangel. Jeg liker å ha snø i vinterferien slik at barna kan renne på ski og ake. Elsk: sjokoladekake og nystekte munker
Gjest amandine Skrevet 5. mars 2012 #7 Skrevet 5. mars 2012 Åååoåå munker!! Det har jeg ikke spist siden jeg var liten.. Hmmm skal tro hvor mamma munkejern befinner seg??
Gjest amandine Skrevet 5. mars 2012 #8 Skrevet 5. mars 2012 Åååoåå munker!! Det har jeg ikke spist siden jeg var liten.. Hmmm skal tro hvor mamma munkejern befinner seg??
ellen-propellen Skrevet 5. mars 2012 #9 Skrevet 5. mars 2012 Om du ikke finner det så prøv hos en brukthandel. De har visst tonnevis ryktes det
Gjest sug lut Skrevet 5. mars 2012 #10 Skrevet 5. mars 2012 Hat: at den er over forlengst Elsk: tid, fred, sol, kosemorgner, innfallsmetoden.
Gjest amandine Skrevet 5. mars 2012 #12 Skrevet 5. mars 2012 Hat: Thomas Kukk. Det var vel ingen bombe, patetica!! he he God bedring!
Mor Løvehjerte Skrevet 5. mars 2012 #14 Skrevet 5. mars 2012 Funka ikke den funky kukkadressen jeg fant til deg?!
Gjest sug lut Skrevet 6. mars 2012 #16 Skrevet 6. mars 2012 Hat: På isolat med baby Elsk: kiloene som renner av i pur skrekk. UFF DA!!! Isolat faktisk? Stakkars dere, da!
Gjest sug lut Skrevet 6. mars 2012 #17 Skrevet 6. mars 2012 ÅÅÅoÅÅ munker!! Det har jeg ikke spist siden jeg var liten.. Hmmm skal tro hvor mamma munkejern befinner seg?? SÅ rare dere er pÅ den siden av byen - kaller alle mora si for mamma munkejern?
Gjest amandine Skrevet 6. mars 2012 #18 Skrevet 6. mars 2012 ÅÅÅoÅÅ munker!! Det har jeg ikke spist siden jeg var liten.. Hmmm skal tro hvor mamma munkejern befinner seg?? SÅ rare dere er pÅ den siden av byen - kaller alle mora si for mamma munkejern? Ha ha ha nei søte deg. Jeg skrev med telefonen min skjønner du(frøken MÅ-ha-det-inn-med-teskje) sÅ genitivs-s'en forsvant i stavekontrollen til min supre xperia. Det skulle stÅtt Mammas munkejern. Beklager sÅ mye, hÅper pÅ snarlig tilgivelse.
Gjest amandine Skrevet 6. mars 2012 #19 Skrevet 6. mars 2012 ÅÅÅoÅÅ munker!! Det har jeg ikke spist siden jeg var liten.. Hmmm skal tro hvor mamma munkejern befinner seg?? SÅ rare dere er pÅ den siden av byen - kaller alle mora si for mamma munkejern? Ha ha ha nei søte deg. Jeg skrev med telefonen min skjønner du(frøken MÅ-ha-det-inn-med-teskje) sÅ genitivs-s'en forsvant i stavekontrollen til min supre xperia. Det skulle stÅtt Mammas munkejern. Beklager sÅ mye, hÅper pÅ snarlig tilgivelse. Og tenk om de store Å kunne dratt samme sted som s'en...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå