Gå til innhold

hva skal dere i sommerferien 2012?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stort sett det vi gjør hver sommer - reiser og besøker mine foreldre og mannens foreldre, som bor på hver sin kant av landet;-) Og så blir det en liten tur innom Dyreparken. Større og dyrere ekspedisjoner får vente til ungene begynner å spørre etter det selv!

Skrevet

Vi skal til danmark.

Skrevet

Tur på hytta til svigers ved sjøen, og tur på hytta til mine foreldre på fjellet. Bedre enn å sitte hjemme og vente på å føde som jeg gjorde sommeren i fjor....

Skrevet

På hytta til svigers :D

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Frankrike<3 :)

Skrevet

Vi skal kjøre til Kroatia og være der et par uker, og så stoppe i Danmark et par netter på vei hjem igjen :D

Skrevet

Samme som moota. Men blir i Kroatia 3 uker

Skrevet

Her skal vi bare være hjemme siden den lille i magen er forventet 11 juli :)

Kan hende det blir en liten tur ut med båten :)

Skrevet

Vi har leid villa sammen med broren min og hans familie i Florida. Her skal vi på Disneyworld :D

Jeg tror jeg gleder meg mer enn ungene!!

Gjest sandyBay1
Skrevet

1 uke til Kypros og 2 uker til Kreta :D

Skrevet

USA, Frankrike og kanskje en tur til Polen.

Skrevet

Danmark og så besøke familie etterpå.

Skrevet

Tjuvstarter sommeren nå med en tur til Thailand :D

Skrevet

2 uker i Irland, 1 langhelg i Amsterdam og 2 uker i den svenske skjærgården.

Skrevet

Skal føde i sommer jeg da ;-) så ferien skal tilbringes hjemme med svigers fra sverige på besøk :-)

Skrevet

Vi skal flytte og får vår første baby. Tror vi får fullt opp med dette, så planlegger ikke noe mer :)

Skrevet

Skal vere heime og plukke småstein.

Skrevet

USA, Frankrike og kanskje en tur til Polen.

Årre heite for ein ferie!! God tur!
Skrevet

Bulgaria i to uker. Hytta ved sjøen i en ukes tid og kanskje en liten tur til Kristiansand.

Skrevet

Vet ikke enda. Sommerferien blir et resultat av "klipp og lim" med jobbing, barn hjemme og studentliv. Så vi må nesten bare se hva som skjer. Vi skal derimot garantert på hytta på fjellet der det er like herlig året rundt.

Skrevet

En del av ferien skal være hjemme, bruke tid på å besøke venner, reise til en fornøyelsespark, sove i telt og dra på båttur samt at vi har litt å gjøre i hus og hage. 14 dager skal tilbringes i herlige Croatia!

Skrevet

Jeg skal føde i sommer, blir alenemor til nummer to og blir derfor hjemme :)

Når minstemann blir 2-3 år skal vi til Tyrkia - gleder meg allerede! :D Hvis jeg da ikke får med meg noen før da. Har skrekkelig lyst til Tyrkia :)

Skrevet

Mallorca

Hytta v/sjøen

Og dyreparken:=)

Skrevet

Frankrike 2-3uker, så innom Danmark og legoland på vei hjem. Også besøke familie i Norge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...