Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #3 Skrevet 5. mars 2012 ja jeg syns det. har det på mitt nye kjøkken..fliser som er 10x40cm syns det blir kjempefint
Gjest Jenta til Henrik Skrevet 5. mars 2012 #4 Skrevet 5. mars 2012 Fint og praktisk Da er det lettere å vaske bort søl som kan komme på veggene, noe det gjerne blir på et kjøkken
Gjest Tutt1-2-3! Skrevet 5. mars 2012 #5 Skrevet 5. mars 2012 fint ja! Eller det kommer nå an på flisene da.. Flisene våre er ikke spesielt fine! Vi skal gjøre om huset, og da blir det nytt kjøkken. Der skal det ikke være fliser! Jeg syns det er mye mer jobb å holde ren og pen en flisvegg enn plater! Men som sagt, fliser er pent, så lenge de er rene og i orden!
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 5. mars 2012 #6 Skrevet 5. mars 2012 Det kan gå begge veier. Jeg syns det er kjempefint med fliser over kjøkkenbenken så lenge det matcher resten av kjøkkenet. Fliser med høner på derimot..not so much..Men det r jo smak og behag, liker man fliser med høner, så kjør på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå