Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #1 Skrevet 5. mars 2012 Noen som Har erfaring med å fly veldig tidlig og/eller veldig sent med barn?? Er jo,som alle vet, en del billigere å fly på disse tidene,men usikker på hvordan det blir med barna. De er 1 og 3 og eldste har aldri flydd før... Erfaringer der ute?
Gjest Antarctica Skrevet 5. mars 2012 #2 Skrevet 5. mars 2012 Kjøp dyrere billett og fly når det er bekvemt å fly. Det er verd det!
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #3 Skrevet 5. mars 2012 Det kan jeg godt tenke meg,men nå er desverre alternativet å ikke dra...så derfor jeg vil høre erfaringer fra andre for å kunne vurdere om det blir for mye styr...
Gjest Antarctica Skrevet 5. mars 2012 #4 Skrevet 5. mars 2012 JA; er svaret. Det blir mye styr. Lytt til erfarne fjellfolk...
3småtroll♥ Skrevet 5. mars 2012 #5 Skrevet 5. mars 2012 Vi har flydd med våre 3 barn nå og det var ikke noe problem! Vi måtte stå opp kl. 03.30 og vi hadde 30 timer reise foran oss (med fly, bil,venting osv..) Nå er vår yngste 3,5 år da og de to andre er 8 og 9, men det går nok bra med mindre også Da de eldste var 1 og 2 år hadde vi samme turen (til Asia) og det var heller ikke noe problem!
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #6 Skrevet 5. mars 2012 Blir vel litt som man gjør det? om man er forberedt på at det blir litt kluss med rutiner noen dager så går det helt greit. Reiser du sent blir jo flyturen rolig for da sovner som regel barna. Reiser du tidlig har dere jo noen timer å komme dere på når dere lander. Synes vel i grunnen det går greit uansett.
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 5. mars 2012 #7 Skrevet 5. mars 2012 Vi har aldri hatt noe problemer med det forbered barna og ta ting som det kommer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå