Gå til innhold

Første legetime


hippimamma

Anbefalte innlegg

Første legetime er bestilt men ikke før fredag. Jeg har mange bekymringer :-( første svangerskap gikk fint da var jeg veldig dårlig første 12 uker, så da var alt iorden. 2 gang er mindre dårlig og det ender i ma uke 8-9 selv merket jeg at noe ikke stemte. Nå er det ingen kvalme eller andre symptomer eneste var uteblitt TR. CB testen viste gravid 3+ så tok jeg terminkalkulator her på bim og da er termin 28 okt. Nå går jeg og gruer meg til legetime hvis det ender i nok en ma blir jeg knust. Vi skulle til ivf rett før vi ble gravide på egenhånd. Føler meg ikke gravid heller..

Endret av Lillegull+1ma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dessverre er det jo en risk med alt...... Vi får holde motet oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en anbefaling fra meg til deg... Anbefaler deg å ikke sitte å lese om alle som mister her inne...........

 

Det er veldig mye negativt her, og jordmora mi anbefalte på det sterkeste å holde meg unna slike forum....:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vet, holder meg unna. Men blir liksom aldri helt rolig når en har opplevd det selv. Vi får se hvordan det går og håpe på det beste denne gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hsr mistet i uvitenhet jeg og. skal inn til fosterdignostikk. for å sjekke om barnet er friskt. håper så inderlig det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skal jeg og! :) har tatt fostervannsprøve i mitt første svangerskap og skal ta det i dette og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fordi jeg har mistet tidligere. Men noe gen greier... Håper og få god oppfølging med hcg og ul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...