Gå til innhold

Noen som har prøvd Nutrilett bar ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om det hjelper å bytte ut f eks 1-2måltider om dagen med dette?

Har komt meg ned 10kg det siste halve året, men nå stopper vekten totalt opp. Spiser sunt og trener variert.. Men trenger å gå ned 5-6kg til.. Nå har motivasjonen begynt å stoppe litt opp etter en mnd uten vektnegang!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker de for å holde vekten oppe. Spiser de til dessert og mellommåltid. Men de vekker bare godtesjuke og matlyst hos meg, så om jeg var på slanking ville jeg ikke rørt dem.

Skrevet

Er like mange kalorier i en slik bar som i to grove knekkebrød med leverpostei, agurkskiver og paprikastrimler, så hvorfor gidde? Hadde heller spist skikkelig mat.

Skrevet

240 kalorier, mener jeg å huske.

Skrevet

Jeg spiser de til frokost, men går ikke ned noe av den grunn nei.....

Men de er innmari go'e da :D

Skrevet

Bruker de "hunger control" barene nå og da. Når jeg er på trening 1 gang i uka og må kjøre hjem etterpå. Da er det for lenge og vente til jegkommer hjem og får i meg kveldsmat. Baren er da min kveldsmat.

På fredadger har vi taco på kvelden og siden vi på jobb også har en "bedre lunsj" i 11-tida, så er det litt for mye og ha ett måltid til mellom der. Men siden jeg trener litt før tacon, så spiser jeg en slik bar som mellomåltid.

Bruker det ikke til og gå ned i vekt, men fordi jeg har funnet det praktisk. Inntill jeg fant disse har jeg lagd meg mat disse gangene, men blitt for mye mat på fredagene og ikke blitt sulten når tacon står på bordet, eller FOR sulten om jeg ikke har spist noe. Etter ovennevnte kveldstreninger har jeg også endt opp med "for mye mat" når jeg lager meg kvelds. Jeg legger meg såpass tidlig, at et kveldsmåltid på den tida, kjennes "tungt i magen" når jeg går til sengs. Og baren forhindrer dette. Slipper og tenke på om blir dette nok mat, blir det for mye...En bar i disse tilfellene er helt perfekt for meg.

Synes de smaker godt, bortsett fra den med Brownies-smak..Smakte kokesjokolade med suketter på. Den med paenuts og caramel var best :o)

Ellers så tror jeg din grunn til stagnsasjon i vekta er normalt. Fortsett i tralten du holder på med,- og fokuser på og holde vekta stabil,. Hva om du har som mål og holde vekta frem til sommerferien? Personlig har jeg lettere for å gå ned i vekt på sommernen så alternativt kan du prøve og gå ned de siste da,- eller vent til høsten med og ta resten av kiloene..Tror både du og kroppen har godt av og bli kjent med den nye vekta, finne energibalansen og få "slappet av litt";- før du begynner og jobbe mot de siste kilo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...