Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #1 Skrevet 5. mars 2012 har noen vært i et veldig varmt land med baby? skal 2 mnd til et veldig varmt land. Noen tips??? ble baby dårlig??
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. mars 2012 #2 Skrevet 5. mars 2012 Vi var i Tyrkia med storesøster når hun var både 2 1/2 mnd og 14 mnd på sommeren. Jeg vet ikke hva du mener med veldig varmt land, men vi hadde opp mot 40 grader på de varmeste dagene. Den som klarte seg best var nettopp hun Hun elsker varme og å få kle av seg. Husk bare at barnet må få masse drikke! Også mamma om barnet ammes.
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 5. mars 2012 #3 Skrevet 5. mars 2012 Ikke alle babyer tåler varme like godt. Jeg var selv en av dem som fort ble slått ut av varme, også når jeg ble litt større. Pwersonlig ville jeg ungått å dra til svært varme steder med en så liten.. Men det er meg.. Som hun andre sier, sørg for mye drikke og skygge. Søk gjerne til et svalt sted når de skal sove. Gutten min slet veldig med sovingen på dagtid de varmeste dagene sommeren han var 6mnd, og det til tross for at vi befant oss i Norge..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå