Mammarama=) Skrevet 5. mars 2012 #1 Skrevet 5. mars 2012 Jeg har fått tid til å kontroll og eventuell påfølgende oprasjon av mine "kjære" åreknuter.. Har ventet siden -09 på å få komme til kontroll i Stavanger, men nå har jeg fått muligheten til å reise til Bergen å få det gjort siden stavanger har enorme køer... Noen som har vært gjennom denne typen behandling.. I Bergen er det dag kirurgi å jeg må ordne billigs transport, men ser ikke akkuratt for meg å sitte ny operert på kystbussen =( Har dere hatt mye åreknuter? Jeg har ikke store men flere på venstre legg som gjør vond og klør + jeg har en litt større bak høyre kne, Er litt redd at siden jeg ikke har blitt undersøkt av andre en min fastlege skal ha for lite til å få oprasjon.. Har sett bilder der hele bena er rammet og vet ikke helt hvor grensa går. Takker på forhånd for svar =)
NoraLill82 Skrevet 5. mars 2012 #2 Skrevet 5. mars 2012 Det er vanlig at man etter henvisning fra fastlege får time til vurdering hos kirurg, som så setter deg på venteliste til kirurgi. Er det time til operasjon du har fått, eller time til vurdering? Hvis en vanlig åreknuteoperasjon går ukomplisert for seg er det ingenting i veien for å reise hjem samme ettermiddag.
juli2011spire:) Skrevet 5. mars 2012 #3 Skrevet 5. mars 2012 Jeg har dessverre ikke noe svar til deg, men heller ett spørsmål... Jeg å har åreknuter på-rundt-og ved kneet... Noen stikker mye ut mens andre er veldig tydelige i fargen og er ganske lange og kjennes godt når jeg stryker over. Du skriver at dine er vonde, hvordan vondt har du?? Jeg å klør, men usikker på om det jeg kjenner i kneet er ubehag fra åreknutene eller om det er noe annet galt med kneet..... :s
Mammarama=) Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 6. mars 2012 Jeg har ikke ekstreme smerter men er veldig øm. Kjenner det godt når jeg trener.Og har jeg gått og stått mye en dag er bena tunge og verker der åreknutene er. Føler jeg ofte er kald der de er, sikkert pga dårlig sirkulasjon.. Stikker litt i den jeg har bak kneet..
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #5 Skrevet 6. mars 2012 Du får vel dekket reiseutgiftene dine, bare betaler en egenandel. Ring HELFO og spør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå