Gå til innhold

noen fler som har småblødninger?


Mamma-til-nr-4-i-april17

Anbefalte innlegg

jeg begynte å småblø litt idag, er 4+6 idag, vet jo det er helt normalt å blø litt, men merker jeg fikk litt angst med en gang jeg så blod :-S

er det noen av dere som også blør litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blør ingenting enn så lenge. Men er veldig vanlig ja. Så lenge det ikke er i sammenheng med magesmerter er det nok helt ufarlig (har jeg lest).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde litt småblødinger for en uke siden som jeg trodde var starten på mensen. har ikke hatt noe de siste dagene, etter jeg fant ut at jeg var gravid. jeg trøster meg også med at det er vanlig, men må innrømme at jeg jevnlig ser på papiret..! da jeg satt på do i morrest tenkte jeg for meg selv at jeg trolig kom til å sjekke papiret i minst to måneder til..! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fått mensen lignende blødninger nå, så er temmelig bekymra, har vært hos legen og tatt hcg test, men må vente helt til torsdag for å få svar, skal ta ny test da også :( er jo så lenge til :( har ingen smerter elller lignende, men blør en del :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde jeg hadde mista i mitt forrige svangerskap for plutselig trodde jeg jeg fikk mensen, men det varte bare 2 dager, og jeg var like gravid! Da var jeg vel i uke 6. Jenter er laga for å bekymre seg ;) Jeg har ikke mista selv, men de som har det, sier jo at du MERKER hvis du mister, det er ikke som mensen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde jeg hadde mista i mitt forrige svangerskap for plutselig trodde jeg jeg fikk mensen, men det varte bare 2 dager, og jeg var like gravid! Da var jeg vel i uke 6. Jenter er laga for å bekymre seg ;) Jeg har ikke mista selv, men de som har det, sier jo at du MERKER hvis du mister, det er ikke som mensen...

 

trenger virkelig å høre historier som dine nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

må dessverre melde meg ut herifra etter å ha hatt en SA som startet mandag.. starter prøvingen på nytt så fort jeg slutter å blø..

 

ønsker alle dere andre masse lykke til med graviditetene deres <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige svangerskap fikk jeg blødning med brunlig (dødt blod) dagen etter jeg fikk positiv test. Ringte til en gynekolog jeg kjenner og fikk ø-hjelpstime med UL. Viste seg da at jeg faktisk var ti uker på vei, Og alt var i sin skjønneste orden :)

 

Er nå gravid for andre gang, og fikk en ganske stor blødning i dag med friskt blod med klumper (koagel) i. Ringte samme gynekologen og fikk time, viste seg da at jeg ikke er seks uker på vei som jeg trodde ut fra menstermin, men heller fem uker ut fra det han kunne se. Alt såg helt normalt ut til å være fem uker på vei, ingen tegn på blødninger, og fikk ny time til UL om to uker... Håper spiren holder seg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...