Musemorbr / Skrevet 5. mars 2012 #1 Skrevet 5. mars 2012 Tenker det er flere enn meg som lister seg inn her for å få litt forumslarv med morrakaffen. Den lille leker, sola skinner og jeg sitter og planlegger dagen. Ut på tur, aldri sur. Ønsker alle en fin dag, enten de skal ut på tur, eller bare ligge hjemme på sofaen, og alt der i mellom. Syntes vi hadde behov for en positiv tråd her inne nå. Så.. Hva bringer dagen hos deg?
bobbelfru Skrevet 5. mars 2012 #2 Skrevet 5. mars 2012 Jeg skal levere datter i barnehagen og gå på jobb og lage mat til 240 sultene barn og noen store. etter jobb er det henting av barnet og mere matlaging men da kun til 2
Musemorbr / Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2012 240 sultene barn hørtes mye ut. :-) Godt det var jobb og ikke en dine, mine og våre barn situasjon. ;-)
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #4 Skrevet 5. mars 2012 God morgen! Vi er i fred med å overta nøklene til vår første egne leilighet! herlighet, som jeg gleder meg! Tror ikke de som flytter inn i luksushus engang kan føle så mye lykke som jeg gjør over denne lille leiligheten som er VåR! God dag til alle. Nyt øyeblikkene
#Ariadne# Skrevet 5. mars 2012 #5 Skrevet 5. mars 2012 Kjøre datteren min på skolen så dra til legen før jobb, også det vanlige ettermiddagsstyret;-)
Major HotLips Houlihan Skrevet 5. mars 2012 #6 Skrevet 5. mars 2012 God morgen! Jeg er hjemme i permisjon og idag er det klesvask, ukehandel og kjøttkakelaging som står på menyen ha en fin dag!
Gjest Mentha & Junior Skrevet 5. mars 2012 #7 Skrevet 5. mars 2012 Jeg skal levere Junior i bhg, og så skal jeg i vei og vokse :/ Aldri gjort det før, så kjenner jeg gruer meg litt hehe...
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #8 Skrevet 5. mars 2012 240 sultene barn hørtes mye ut. :-) Godt det var jobb og ikke en dine, mine og våre barn situasjon. ;-) ja det hadde vært noe.. 240 barn på deling.. men hvor mange menn måtte jeg ha hatt da:) Ja det er mange barn, i dag er det pølser med lompe som står på menyen.. dvs rundt 500 pølser som skal trekkes.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #9 Skrevet 5. mars 2012 240 sultene barn hørtes mye ut. :-) Godt det var jobb og ikke en dine, mine og våre barn situasjon. ;-) ja det hadde vært noe.. 240 barn på deling.. men hvor mange menn måtte jeg ha hatt da:) Ja det er mange barn, i dag er det pølser med lompe som står på menyen.. dvs rundt 500 pølser som skal trekkes. Jobber du på SFO?
Gjest mphs Skrevet 5. mars 2012 #10 Skrevet 5. mars 2012 Jeg er hjemme med sykt barn i dag. Så får se hva dagen bringer. Må uansett bestille en del varer for jobben, men det kan jeg heldigvis gjøre hjemmefra.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #11 Skrevet 5. mars 2012 Skal snart lever barna i bhg, så stikker jeg en tur innom postkontoret for å hente en flaske argan oil, så innom meny for å få med meg mandagstilbudet der som er all yoghurt fra time tror jeg til 40%. Så hjem, rydde litt også gjøre et forsøk på å bli ferdig med "the secret" + litt skolearbeid før middagsforberedelser. (er under omskolering og går på skole 2 dager i uken)
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #12 Skrevet 5. mars 2012 Skal forsøke så godt jeg kan å ligge strekk ut på sofaen og gjøre minst mulig, og forsøke å skyve bort alle grubleriene om hva som kan feile meg. Problemet er bare at det er så mye enklere å skyve bekymringene unna når en kan være i aktivitet og konsentrere seg fullt og helt om noe annet enn å være syk. Urk, jeg er ikke vant til å være syk, og absolutt ikke vant til å være bekymret. Og her ligger jeg med alle muligens katastrofetanker og føler meg mer og mer hysteriks. Joda, dette blir nok en god dag..... Hilsen en som syns fryktelig synd på seg selv, hehe
Lille- MO Skrevet 5. mars 2012 #13 Skrevet 5. mars 2012 Akkurat nå drikker jeg morgenlatten min og bidrar litt til forumslarv.. hehe.. Er i perm med lillegutt og skal ut å ta hull i øret i dag ellers har vi ingen planer annet enn å leke og kose oss hjemme, kanskje vi tar oss et bad i kveld
Gjest Heartbroken Skrevet 5. mars 2012 #14 Skrevet 5. mars 2012 (endret) Skal på tidlig ul for å sjekke om alt er bra og se hvor langt jeg er kommet. Det har gått så veldig galt før, så jeg grugleder meg og skal være glad når det er over. Men sola skinner og etter ul skal fjortisen og jeg på vårklærshopping, og det gleder jeg meg til . Endret 5. mars 2012 av Heartbroken
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 5. mars 2012 #15 Skrevet 5. mars 2012 Står i skrivende stund og vugger vognen så dronningen min på 10,5 mnd skal sove:) Vi skal kjøpe middager for hele uken etterpå, også tenkte jeg å kjøpe noen sommerklær til småen, samt ordne bilde til pass Vi reiser til syden om 2 mnd, gleeeeeder meg sånn til litt varmere vær!
kaklemor Skrevet 5. mars 2012 #16 Skrevet 5. mars 2012 God morgen:-) Skal en tur ut med lillegutt og fikse vogndekk, bruke litt penger på oss:-) Så skal jeg glede meg til kl 15:00 for da er min mann hjemme og skal være hjemme med oss i over en måned<3 Så skal jeg gå en laaang tur med nyfikset vogn og bikkja:-)
kaklemor Skrevet 5. mars 2012 #17 Skrevet 5. mars 2012 Står i skrivende stund og vugger vognen så dronningen min på 10,5 mnd skal sove:) Vi skal kjøpe middager for hele uken etterpå, også tenkte jeg å kjøpe noen sommerklær til småen, samt ordne bilde til pass Vi reiser til syden om 2 mnd, gleeeeeder meg sånn til litt varmere vær! Ikke kos deg for mye da;-) Hehe! hadde ikke vært vondt å dra dit nå!
Brillefint - Jadda! Skrevet 5. mars 2012 #18 Skrevet 5. mars 2012 Skal på tidlig ul for å sjekke om alt er bra og se hvor langt jeg er kommet. Det har gått så veldig galt før, så jeg grugleder meg og skal være glad når det er over. Men sola skinner og etter ul skal fjortisen og jeg på vårklærshopping, og det gleder jeg meg til . Lykke til på UL! Vi skal på legebesøk, trille tur og gjøre masse husarbeid. Forhåpentligvis kan vi hente storebror tidlig i barnehagen også
Musemorbr / Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #19 Skrevet 5. mars 2012 Oi. Lykke til heartbroken. Det blir sikkert en fin dag, og denne gangen går alt bare godt, skal du se. :-)
Light of my life Skrevet 5. mars 2012 #20 Skrevet 5. mars 2012 Skal på 5 mnd kontroll og ordne med pass til mini. Reiser til Thailand om 2 uker, yeeeeeeeeah :)
Light of my life Skrevet 5. mars 2012 #21 Skrevet 5. mars 2012 Skal på tidlig ul for å sjekke om alt er bra og se hvor langt jeg er kommet. Det har gått så veldig galt før, så jeg grugleder meg og skal være glad når det er over. Men sola skinner og etter ul skal fjortisen og jeg på vårklærshopping, og det gleder jeg meg til . Masse lykke til
Mandalas Skrevet 5. mars 2012 #22 Skrevet 5. mars 2012 Jeg har fri idag. Og vet ikke om jeg skal vaske og rydde eller bare slappe av. Velger jeg det siste så må jeg jo vaske og rydde etterpå eller imorgen.. Men så er jeg ganske sliten etter jobbehelg.. Hm, valgets kvaler og jeg mistenker at det blir mest avslapping.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #23 Skrevet 5. mars 2012 Jeg har levert lille karen i bhg, ryddet huset. Nu e det frokost, en god gåtur i solskinns været. Så hjem og sende inn resten av papirene til huslån søknadden vår Så blir d middags lagning og hente lillegullet i bhg
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 5. mars 2012 #24 Skrevet 5. mars 2012 Hei hei alle sammen:) skal it på turbo solen i dag! Skal gå inn til Oslo og kjøpe bursdagsgave til min snart 1 åring:) så cafe med en venninne som bor utenlands som jeg ser sjeldent. Så gå hjem igjen med typen og lage middag legge mini klistre oss ned i sofaen og se avslutningen på broen i kveld:) Bare kose dag i dag!! Deilig! Misunner deg som skal ta over leiligheten deres i dag! Jeg kjenner følelsen min tur 1 april, kan ikle gå fort nok..
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 5. mars 2012 #25 Skrevet 5. mars 2012 Å lykke til Heartbroken! Håper spiren klamrer seg fast og utvikler seg riktig !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå