Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #1 Skrevet 4. mars 2012 Får man pillene samme dag som undersøkelsen eller må jeg vente?
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #2 Skrevet 4. mars 2012 Etter undersøkelsen; Du får først 1 pille som stopper utviklingen videre. Jeg fikk spørsmål om jeg var helt sikker før jeg tok den første pillen, for etter den var det ingen vei tilbake. Så måtte jeg komme tilbake 2 dager senere og fikk 4 piller til å legge opp i skjeden for å starte utstøtningsprosessen. Jeg lå på gynekologisk avdeling den dagen, men det er også tilbud om å gjøre det hjemme. På gynekologisk får du sterke smertestillende så mange an får lov til. Gjør man det hjemme får man kun paracet.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #3 Skrevet 4. mars 2012 Etter undersøkelsen; Du får først 1 pille som stopper utviklingen videre. Jeg fikk spørsmål om jeg var helt sikker før jeg tok den første pillen, for etter den var det ingen vei tilbake. Så måtte jeg komme tilbake 2 dager senere og fikk 4 piller til å legge opp i skjeden for å starte utstøtningsprosessen. Jeg lå på gynekologisk avdeling den dagen, men det er også tilbud om å gjøre det hjemme. På gynekologisk får du sterke smertestillende så mange an får lov til. Gjør man det hjemme får man kun paracet. Det er jo en annen sak om du har hatt en MA (missed abortion). for da får du de 4 pillene med en gang da fosteret/embryoet allerede er dødt.. Men det KAN være du får alle pillene på en gang.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #4 Skrevet 4. mars 2012 Takk for svar. Skal på undersøkelse i morgen og er drit redd nå. Har ikke tenkt noe over det før nå
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 4. mars 2012 #5 Skrevet 4. mars 2012 Jeg tok én pille på sykehuset, er visst noe reglement som sier at man ikke kan ta den hjemme. Jeg fikk resten av pillene med meg hjem, og de satte jeg selv to dager etter at jeg var på sykehuset. Fikk også med meg smertestillende i søkk og kav. Paralgin Forte var det vel, tror jeg. Det er ikke noe problem, det går så fint så
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #6 Skrevet 4. mars 2012 Så jeg kan ta med meg pillene i morgen og bare ta dem to dager etterpå hjemme på badet?
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 4. mars 2012 #7 Skrevet 4. mars 2012 Ja, men det må være noen sammen med deg hele dagen. Dette fordi noen må kunne ringe etter ambulanse hvis du plutselig skulle få en styrtblødning og besvime eller lignende, men det er visst ikke så vanlig at det skjer. Søstera mi var sammen med meg, og vi hadde det riktig koselig Du må ligge flatt i to timer etter at du har satt pillene i skjeden, så det lønner seg å ta noen smertestillende og sove seg gjennom det. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #8 Skrevet 5. mars 2012 "Hadde det riktig så koselig" Smiley.. ja,ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå