Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #3 Skrevet 4. mars 2012 Og du bitthen svarer helt på trynet her og der, slik at andre må bare tro det er du som svarer?
bitthen Skrevet 4. mars 2012 #5 Skrevet 4. mars 2012 Neeei?? Har vel ikke hatt så mye på trynet- svar siden teite tråden jeg kokte sammen og glemte anonymknappen?? Men det kan jo hende andre ser det annerledes?? Har jo lært for en stund da skulle jeg mene??
bitthen Skrevet 4. mars 2012 #6 Skrevet 4. mars 2012 PR er PR. Bitthen, du er blitt forum-kjendis! Ja, det må jeg si jeg også - dette er jo over all forventning!
2 hjertegull :) Skrevet 4. mars 2012 #7 Skrevet 4. mars 2012 Jeg ser jo slike "er det du igjen, Bitthen" kommentarer overalt når noen kommenterer anonymt.. syns hele greia er latterlig, og litt sånn last year Greit at du har fått dine five minutes of fame, men kanskje det er nok nå?
bitthen Skrevet 4. mars 2012 #8 Skrevet 4. mars 2012 Fnise, jeg som lager trådene mener du?? Nei, faktisk ikke. Ser ikke ut som mine 5 minutter er over, men det er jo ene og alene deres fortjeneste
2 hjertegull :) Skrevet 4. mars 2012 #9 Skrevet 4. mars 2012 Nei, jeg mener at folk kan la det ligge nå! Greit at det var en mosom tråd det der, men du fikk jo gjennomgå også da! Så nå kan egentlig alle la det ligge, å se om ikke vi kan finne noe annet å ha det gøy med.. Hele greia er litt kjedelig
Frenzia Skrevet 4. mars 2012 #10 Skrevet 4. mars 2012 Jeg ler litt ennå, jeg da... Det var generelt en morsom uke på DiB. Bitthen ble liksom avslutningsnummeret. Etter den tråden der så har det vært lite liv.
2 hjertegull :) Skrevet 4. mars 2012 #11 Skrevet 4. mars 2012 Ja, helt enig.. Veldig lite liv, og kjedelige tråder.. Men nå starter en ny uke, får håpe på litt ny action..
Gjest Heartbroken Skrevet 4. mars 2012 #12 Skrevet 4. mars 2012 Det er nok mange som ble skremt av hvor lett det er å glemme pyseknappen, og plutselig vise hele dib/bim verden hvem de er(hvertfall nicket), og derfor holder oppgulpet for seg selv. Men heldigvis er hukommelsen kort her på forumet, så de dukker nok snart frem fra hulene sine igjen
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #13 Skrevet 4. mars 2012 Hva skjedde? Nå ble jeg virkelig nysgjerrig! Og jeg krever en viss standard på avsløringene, jeg var nemlig på dib da Ypperten ble outa! DET var bruduljer, det! Og ja, anonymknappen er altfor lett å bomme på for tiden. HI
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #14 Skrevet 4. mars 2012 Never mind, det var jo en helt egen tråd om saken! Ikke helt opp til gamle dib-høyder, men vi nærmer oss:) HI, som skal prøve å huske anonymknappen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå