lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 4. mars 2012 #1 Skrevet 4. mars 2012 Jaaaa, de forandrer seg mye hele tiden, men ser dere likhetstrekk? Jenten min på 10,5 mnd har arvet ansiktet og de skeive tærne mine, hehe.. Hun er også liten i vekst som meg. Hun er tydligvis like vill som faren (han hadde klippekort på sykehus og legevakt..)og den grusomme tåfisen er uten tvil fra han, hehe.. Ellers har hun arvet blondt krøllete hår og temperamentet fra oss begge;)
januarbaby012 Skrevet 4. mars 2012 #2 Skrevet 4. mars 2012 Åå din lille må være veldig skjønn og søt som har blondt krøllete hår Min sønn har arvet mine smilehul hehe ellers likner han veeeeldig mye på sin far
Liaes Skrevet 4. mars 2012 #3 Skrevet 4. mars 2012 Så skjønn babyene deres høres ut! :) Her er gutten ganske lik meg av utseende, men blir mer og mer lik sin far! Men har blondt hår etter begge, men det er ikke så langt enda, så tiden får vise om han får krøllene etter far eller stritt hår som mor.. ellers har han ei vilje av stål og mer til, så der har han nokk fått viljen til oss begge!
kaklemor Skrevet 5. mars 2012 #4 Skrevet 5. mars 2012 (endret) Arvet mine øyne De er ikke så verst altså ;-) Hehe! Ellers så er det nok; som far som sønn:-) Jo.. et øre er likt mitt og det andre er faren sitt:-P Endret 5. mars 2012 av kaklemor
Valiana Skrevet 5. mars 2012 #5 Skrevet 5. mars 2012 Lillemor på 10,5 mnd var veeldig lik sin far (og bestefar) da hun var nyfødt. Etter noen måneder og da bollekinnene kom frem, så liknet hun mer og mer på babybildene av meg. Har helt klart farens blikk, - er noe med øyenbrynpartiet som gjør det tror jeg. Og har farens pianofingre. Foreløpig har hun veldig kort hår, så ikke godt å si om det blir farens krøller eller mitt bølgete hår. Hun er helt lys i håret, slik både jeg og faren var (vi har begge brunt hår nå).
zassy☆ Skrevet 5. mars 2012 #6 Skrevet 5. mars 2012 Selv synes vi det er så vanskelig å se! Men hun har mine store blå øyne og er ellers pappajente i ansiktet synes vi.lita og nett som meg og er frampå og pratsom som pappan fint lyst hår enda vi foreldrene begge har mørkt tykt/bølgete, spent på om det endrer seg. kjempemorsomt å se hvordan de forandrer seg og hvordan personligheten kommer mer og mer fram.så koselig tråd! hun er forresten 7 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå