Gå til innhold

Beste mascaraen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vel egentlig lange nok vipper som bøyer seg fint.

Syntes det ser forferdelig ut med mascara som klumper seg og som ser ut som et insekt til slutt. Vil ha en uten klumper og som bare legger seg fint uten på hårene, og som kanskje gjør de litt lenger og som separerer vippene fint...ikke vannfast...Finnes det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lancome. Firkantede modellen med ganske tynn børste. Denne har jeg brukt i over 10 år, den beste syns jeg

Skrevet

Jeg bruker IsaDora sin Build-up Volume mascara with panthenol. (firkantet modell)

Vet ikke om den bygger opp vippene så mye, men så lenge vippene er rene fra gårsdagens mascara så blir det ikke klumpete.

Har brukt den i maaaange år.

Den klumper seg heller ikke oppi beholderen, selv om den blir veldig gammel (opp mot året tror jeg)

Jeg bruker den på overvippene og så bruker jeg IsaDora sin vannfaste på undervippene (eneste som holder dagen gjennom)

Men jeg pumper aldri mascaraen om jeg må "dobbeldyppe". Da bare putter jeg den oppi beholderen igjen og vrir...

Veldig fornøyd, og koster i underkant av 200 kr på Cubus...

Skrevet

Jeg synes de beste mascaraene kommer fra Isadora. Uansett hvilken type. Jeg har flere varianter til hvert sitt bruk ;)

Men jeg styrer unna alle typer mascaraer med gummibørste.

Skrevet

Jeg bruker LanCome sin DollEyes. Den er helt suveren.

Skrevet

Mascara Volume Effect Faux Cils (måtte google hele navnet) fra Yves Saint Laurent, er den beste jeg har prøvd (og det er mange). Klumper ikke, kleber ikke og vises godt. Ikke vannfast, men tåler litt likevel. Anbefales ;)

Skrevet

Kanebo38...

Vannfast maskara, men kan vaskes av ved 38 grader:-)

Skrevet

Oh lord, ja dette ble jeg jo klokere av:) :)

Men takk for svar da dere, da har jeg en- god del- gode tips her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...