Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herres min far har tulla til nye mobilen sin, og nå krever tlf PUK kode........ Hvor i pokker finner jeg den da?????

Pappa skjønner seg ikke på dette, det er en samsung sånn der tutch tlf, kjøpt på nett......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han skal ha fått den tilsendt sammen med simkortet en gang i tiden. Jeg klarte å glemme min kode (som jeg hadde hatt i hvertfall 10, om ikke 15år...) og da hadde jeg selvfølgelig mistet puk-koden for lenge siden. Jeg ringte Telenor, som jeg bruker, og fikk det opplyst over telefon. Husker ikke helt hva jeg måtte oppgi, men tror det var telefonnummer og fødselsnummer.

Skrevet

Ok, så da kan han ringe telenor altså..... hmmm, ja da må jeg få han til å prøve det.

Var litt usikker på om jeg kunne ringe teleoperatøren siden han ikke har kjøpt den via telenor...........

Skrevet

PUK har ingenting med telefonen å gjøre, men simkortet. Jeg hadde byttet telefon 2-3 ganger etter jeg fikk simkortet da jeg trengte min puk-kode.

Skrevet

ÅÅÅh, ok, sÅ da er puk koden noe han har fÅtt sammen med sim kortet da?? SÅ da hjelper det Å ringe teleoperatøren altsÅ??????????

Like GRøNN jeg som min gamle far.........lol..........

Men ringe telenor altsÅ??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...