Gå til innhold

Kan jeg teste med cb digital test?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tirsdags morgen?har tatt 6tester nå,der 3 er svak positiv...svak...siden de slår ut svakt så lurer jeg på om digital testen vil gjøre det og?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når forventet du mens da?

De anbefaler vel å vente med den digitale til dagen for forventet mens eller senere ellers kan du få falskt negativt.

Skrevet

Noen som har teste før forventet?

Skrevet

Sist jeg var gravid fikk jeg GRAVID på den digitale 2 dager før IKM! :)

LYKKE TIL! :)

Skrevet

Jeg fikk positiv på cb digital 5 dager før ikm, så ja, du kan prøve :)

Skrevet

Klart du kan prøve, men hvorfor i alle dager bruke en formue på tester før forventet mens?

Om den blir negativ må du jo kjøpe enda en test om mensen ikke kommer på dagen sin. Hvis du da i tillegg bruker noen måneder på å bli gravid blir dette dyrt...

Skrevet

Fordi jeg er nyskjerrig,og vil ha det svart på hvit isteden for og tyde de endre testene der det faktisk har kommet opp svak strek...derfor!

Skrevet

Hehe, dine penger, test ivei du ;)

Skrevet

Tirsdags morgen?har tatt 6tester nå,der 3 er svak positiv...svak...siden de slår ut svakt så lurer jeg på om digital testen vil gjøre det og?

Du lurer på om digital-testen vil slå svakt ut? Er ikke noe svakt på den. Enten "gravid" eller "ikke gravid". Står ikke "kanskje gravid" :P

Skrevet

Helt riktig:) er jo ingen andre sine penger jeg bruker,så ser ikke problemet:)

Skrevet

Lurer jo så klart på om den reagerer på samme antall hcg hormoner,eller om de med to streker er mer følsomme!!!

Skrevet

Er jo da forventet mens er!Gud og dere hakker her inne uten og lese innlegget ordentlig!

Skrevet

Jeg ville ventet... Tok test 1 dag før Ikm, lyste ikke gravid, og tok to vanlige tester etter det som kom opp svakt..

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Test i morgen du hi! Jeg tok CB test dagen mens skulle kommet det sto det klart og tydelig GRAVID 4 uker+ :) i morgen er jo din IKM så den vil vel være ganske så sikker i morgen:)

Skrevet

Test i morgen du hi! Jeg tok CB test dagen mens skulle kommet det sto det klart og tydelig GRAVID 4 uker+ :) i morgen er jo din IKM så den vil vel være ganske så sikker i morgen:)

Skrevet

Test i morgen du hi! Jeg tok CB test dagen mens skulle kommet det sto det klart og tydelig GRAVID 4 uker+ smile.png i morgen er jo din IKM så den vil vel være ganske så sikker i morgen:)

Om man tester på IKM så går det vel ikke an at det da står 4+? Det vil jo da si at man har enormt lange sykluser... Antall uker som kommer opp er jo antall uker det er siden befruktningen, ikke hvor lenge det er siden forrige mens. (Du vil uansett ikke få opp 4+ da 3+ er det meste på cb digital :P)

HI: Om du tester i morgen så vil du nok få svar på om du er gravid eller ikke. Den digitaltesten skal være over 99% sikker om man tester på IKM.

Skrevet

Mente så klart 3+ dro til lege. Som da sa jeg var ca 5 uker på vei noe som stemte da legen regner fra første dag i siste mens og CB fra selve unnfangelsen :)

Skrevet

Tok test,og jeg er gravid og overlykkelig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...