Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #1 Skrevet 4. mars 2012 Babyen er 4,5 mnd. idag og spiser grøt til kvelds hver dag. Får grøt rundt kl. 18. Kan ikke gi det senere for da blir ho overtrøtt. Rundt klokka 20-20.30 våkner hun og gråter for da er ho dødssulten igjen. Da får hun en liten flaske med melk og da sover hun frem til hun våkner i 4-5 tiden på natta og skal ha mat igjen. Noen som har hatt samme problemet og har noen tips?
Kliko Skrevet 4. mars 2012 #2 Skrevet 4. mars 2012 Problem? Kanskje hun er tørst da vettu =) Siden hun da bare drikker en liten flaske med melk og alikevel holder seg uten mat i ganske mange timer etterpå =)
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 4. mars 2012 #3 Skrevet 4. mars 2012 Problem? Man kan ikke forvente at så små barn sover natten gjennom uten mat. Først når de er oppe i minst 3 gode fast-føde måltider på dagtid kan man begynne å forvente det. Klart man kan håpe, men ikke forvente. Minstemor her i huset er nå litt over 6mnd, og fullammes. Hun er ikke interessert i fast føde ennå. Hvor mange ganger jeg ammer i løpet av natten vet jeg ikke, men det er minst 5 ganger fra hun legger seg klokken 19 til hun står opp 0700.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #4 Skrevet 4. mars 2012 Syns det høres ut som at du har en ganske ok natt jeg Ammet på natten til vår var 10 mnd.. De siste månedene ble det bare oftere og oftere, før jeg innså at jeg måtte slutte. Kan være som hun over her sier, at hun bare er tørst. Vet ikke om hun får vann å drikke til maten da, men jeg ser at mange faktisk ikke gir det. Kanskje lurt å prøve om dere ikke gjør det
Kliko Skrevet 4. mars 2012 #5 Skrevet 4. mars 2012 Mente ikke å si at det ikke er et problem, for det kan jo virke sånn for deg. Men jeg vil nå påstå at det er et luksus problem da =) Og at babyen er tørst =)
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #6 Skrevet 4. mars 2012 Tenkte kanskje det bare var slitsomt for ho å våkne når ho først har sovna osv. Har prøvd vann, men det vil ho ikke ha. HI
mamman til to gutter Skrevet 4. mars 2012 #7 Skrevet 4. mars 2012 Får hun melk etter gråten? Jeg har alltid gitt melk som siste måltidet før leggetid. Har gitt grøt før stell og så melk på senga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå