Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde så lyst å kjøpe adidas sko til guttungen, sånne hvite og sorte med 3 borrelåser på.. men så sa ei venninne av meg at de er så flate under så det er vanskelig å gå på de?

Ifjor hadde vi ecco sko, siden det var liksom det "alle" anbefalte.. men syns jo ikke disse er spesielt fine, så jeg ønsket noe annet nå, for nå har guttungen gått i over 7 mnd så han er stødig på foten, så da er det gjerne ikke Såå viktig å ha ecco sko?

eller hva mener dere ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror at jeg kommer til å kjøpe nike shox sko til 1 1/2 åringen min :) Jeg har shox skoene selv og elsker de. Utrolig gode å gå i..

Dessuten synes jeg ikke ecco har så mange fine sko.. å jeg vil hun skal ha ordentlig sko, og ikke bare slike billig "dritt"sko..

Skrevet

ja, jeg vil også at han skal ha ordentlig sko - men gjerne ordentlig OG kule ;)

har nike shox selv jeg, og er superfornøyd med den, men har ikke sett at de selger disse til så små barn, men nå har jeg ikke kikket etter det heller da.. også føler jeg det er litt jentesko da.. ;)

hi

Skrevet

Superfit! Lette, og supergode på små barneføtter.

Skrevet

pony er vel av veldig dårlig kvalitet, og superfit er stygge ;)

hi

Skrevet

Ja det er jo viktigere med kule sko enn de som er bra for foten. Nek.

Skrevet

Denne tråden surna raskt haha!

Skrevet

Jeg har hørt at barn (tror det var til ca 3 år alder) ikke bør ha sko med oppbygd såle pga at de har en "pute" under fotsålen. Det anbefales derfor at de heller får sko med flat såle.

Mine Shox sko til voksne har ihvertfall oppbygd såle, så kanskje det ikke er det beste for små barn?

Skrevet

Jeg har kjøpt noen Geox joggesko til mini. Synes selv de var ganske stilige. Veldig blå, men fin blåfarge, så til gutt er det helt fint. I tillegg er det blinkesko, så han synes det er festlig enn så lenge, selv om jeg ikke så på det da jeg kjøpte dem.

Synes det er viktig med god støtte til de små, selv om de er stødige i gangen, så trenger de sko som sitter godt og som hjelper dem å holde balansen, så sånne "tøffe" sko, som converse o.l. er jo greit til "fint" bruk, men i barnehage, lekeplass etc. ville jeg nok heller gått for noe litt kjedeligere. :-) Den lille vil tidsnok be om "kule" sko kan jeg tenke meg. :-)

Ta en tur til de litt større kjedene, så finner du forhåpentligvis noe litt spennende som likevel er bra for små barneføtter. :-)

Skrevet

Heia

Her blir det å kjøpe Ecco i år som i fjor. Hun blir 2 år til sommeren. Ecco har en tilsynelatende flat såle, men har en så høy andel rågummi at de får et utrolig feste. I tillegg er dette svært gode sko og fåes i mange kule design

Skrevet

Ja det er jo viktigere med kule sko enn de som er bra for foten. Nek.

Hvis du leser litt lengre opp i tråden så ser du jeg skriver at jeg vil har ordentlige OG kule sko. det finnes det vettu, ditt nek.

hi

Skrevet

Jeg har kjøpt noen Geox joggesko til mini. Synes selv de var ganske stilige. Veldig blå, men fin blåfarge, så til gutt er det helt fint. I tillegg er det blinkesko, så han synes det er festlig enn så lenge, selv om jeg ikke så på det da jeg kjøpte dem.

Synes det er viktig med god støtte til de små, selv om de er stødige i gangen, så trenger de sko som sitter godt og som hjelper dem å holde balansen, så sånne "tøffe" sko, som converse o.l. er jo greit til "fint" bruk, men i barnehage, lekeplass etc. ville jeg nok heller gått for noe litt kjedeligere. :-) Den lille vil tidsnok be om "kule" sko kan jeg tenke meg. :-)

Ta en tur til de litt større kjedene, så finner du forhåpentligvis noe litt spennende som likevel er bra for små barneføtter. :-)

geox skal absolutt sjekkes ut, takk for tips :)

hi

Skrevet

Heia

Her blir det å kjøpe Ecco i år som i fjor. Hun blir 2 år til sommeren. Ecco har en tilsynelatende flat såle, men har en så høy andel rågummi at de får et utrolig feste. I tillegg er dette svært gode sko og fåes i mange kule design

Ja, ecco er kjempe gode sko, og helt greie å se på :) blir nok ecco dersom jeg ikke finner noe annet :)

hi

Skrevet

Har blitt anbefalt Viking og tenkte å ta en tur på XXL hvor jeg på nettsidene deres så at de hadde dem.

Skal være myke i sålen og ha hard bakhel som fysoterapauten anbefaler.

Skrevet

Kjøper Ecco-sko.

Syns komfort og riktig sko som sitter riktig og er best tilpasset små barneføtter er viktigere enn de kule skoene. Til hverdags i alle fall.

Har også mer morsomme, søte, kulere sko som brukes i blant. Men i det daglige, både som innesko og utesko, bruker vi Ecco her i huset og er veldig fornøyd med det.

Syns de ser helt ok ut også jeg. Men det er DYRT.com for sko de bruker såpass kort tid....menmen

Skrevet

frøkna her fikk ecco. Men jentemodellen likte jeg ikke så hun har fått guttemodellen... blå :) Syntes de var kule jeg, passe pris og så er de gode å gå i for henne ;)

Skrevet

Jeg tror at jeg kommer til å kjøpe nike shox sko til 1 1/2 åringen min :) Jeg har shox skoene selv og elsker de. Utrolig gode å gå i..

Dessuten synes jeg ikke ecco har så mange fine sko.. å jeg vil hun skal ha ordentlig sko, og ikke bare slike billig "dritt"sko..

IKKE kjøp shox sko til barn!!!!!anbefaler det ikke til voksne en gang!!! Jo høyere tyngdepunktet flyttes over bakken, jo lettere vrikkes ankelen. De små er jo ikke veldig stødig, ikke en godt muskulert ankel og vrir/snur seg fort. Og, hva skal barn med SÅ mye demping????? Og en så stiv såle??? Nei, styr unna jenter. Spør gjerne andre som har peiling og!!! Hilsen g sport dame

Skrevet

Da skal jeg ikke kjøpe shox sko til jenta mi.. Takk for advarselen.. Men jaggu ikke lett å finne sko til slike småtroll :(

Jeg får lete videre.. Jeg kommer uansett til å bruke shoxene mine videre, for jeg sliter fælt med ryggen om jeg ikke bruker de :)

Skrevet

Nei, det er ikke så lett.

Du kan sjekke nike free sko til barn. De er myke og gode, og passer fint til små føtter, men ikke så mye støtte i dem da.

Vi har ikke free skoene inne til barn, men får kjøpt dem på ebay. Har kjøpt disse til lillemor da: http://www.gmax.no/p...otion-peanut-2/ Hun får bruke de til og fra bilen o.l, ellers har hun et par ecco sko.

Skrevet

Vi har brukt de adidasskoene du snakker om, fra 1 års alder.Storebror har fått nye hvert år. Lillesøster skal også få slike. Vi er superfornøyde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...