Gå til innhold

Facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trodde aldri jeg kom til å slette og blokkere noen fra vennelisten min på facebook, men i dag gjorde jeg det.

Jeg opplevde at noen på vennelisten min, brukte veggen min for å kritisere andre (felles venner). Det skulle se ut som om jeg var med på det.

Jeg prøvde først å kontakte vedkommende og forklare at dette vil jeg ikke være med på, men de bare fortsette. Til slutt hadde jeg fått nok og jeg tok å slettet og blokkerte 4 stykker.

Jeg har glad det ikke var familiemedlemmer jeg måtte slette og blokkere. Og jeg er glad for at det ikke var familiemedlemmer som ble kritisert.

Jeg hater uvennskap i familien og er glad for at det er veldig lite av det i min familie.

Er det bare jeg som har slettet og blokkert noen fra vennelisten min?

Har du gjort det og evt. hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har slettet og blokkert to i nær familie.

Rasistiske homofobe jævler.

Og jeg har sagt at jeg ikke kommer til å snakke med dem mer, og står ved det.

Faktisk.

Skrevet

har slettet noen - men det var for at de var veldig perifere... ellers så har jeg "hidet" mange pga rasistiske uttalte holdninger, slikt blir jeg kvalm av... hider også folk som legger ut bilder med dyremishandling (orker ikke, begynner bare å grine:/).... å, jo jeg har slettet og blokkert 2 ekser - ser ingen grunn til at de skal få følge med på livet mitt der...

Skrevet

Faktisk.

På seg selv kjenner man andre. Klager på at andre er rasister, også er du ganske ille selv? Jaja, hykler :)

Gjest Siklerotte
Skrevet

Jasså, har du blitt rasist nå, Patetica? :D

Skrevet

Fy søren, det hadde ikke jeg fått med meg heller, Patetica fåkksi. Nå tror jeg jammen at jeg må søke opp innleggene dine og skaffe meg en oversikt over 'deg' og innleggene dine, for her har jeg tydeligvis gått glipp av noe.

Makan. Tsst, tsst, tsst...

:lol:

Skrevet

Som alltid, Hippie, traff du spiker'n på huet gitt.

Du er skarphetens synonym.

Skrevet

Flere enn meg som ikke har Facebook profil?

(hundeglam i det fjerne, vind som rusker i trærne...)

Gjest sug lut
Skrevet

Å ja da. Og merkelig nok lever jeg likevel, og har venner, og et aktivt liv som faktisk kjennes meningsfullt ut. Hvem skulle trodd?
Gjest sug lut
Skrevet

Faktisk.

På seg selv kjenner man andre. Klager på at andre er rasister, også er du ganske ille selv? Jaja, hykler :)

Jøss, hva har du røyka?
Skrevet

kunne ikke falle meg inn å ha FBprofil...driter fullstendig i andre menneskers syssler.
Skrevet

Har det rabla for noen her, eller er det rasist-for-en-dag-dagen i dag?

Skrevet

TS her.

Jeg lagde ikke denne tråden, for å få fram rasismen i folk.

Jeg er ikke rasist. Ikke er jeg homofobi heller. Har flere venner som er lesbiske. De er ikke mindre verdt en andre.

Skrevet

Er det noe alle er enige om her, TS, så er det det.

Men siden dette er et åpent forum frekventeres det innimellom av folk som strengt tatt ikke burde ha tilgang til internettet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...