Gå til innhold

Har raske menn tapt seg, eller er det meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de ikke morsomme mer, eller var de aldri det og så har humoren min blitt bedre med alderen? Eller er de knallmorsomme fremdeles, men så har jeg blitt en gammel fjert som ikke har slik humor mer? Så de live en gang i tiden og jo så jeg hikstet. Ser de på tv nå og de kjeder meg rett og slett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Problemet er vel at humoren deres er veldig lite variert, det er stort sett det samme hele tiden og da blir man fort lei.

Skrevet

lo mer av de før... uvisst av hvilken grunn. Men vet du om valen fra i går kommer i reprise?

Skrevet

De har ikke tapt seg, men har like barnslig rompehumor som før. Sånn sett er det kanskje hos deg forandringen har skjedd. Joda, de kan dra en bra sketsj innimellom, men så kommer alt med bæsj og rompe... Blir veldig barnslige.

Skrevet

Mener akkurat det samme. Har sett tidligere show som jeg virkelig lo av, men da jeg så dette på tv for noen mnd tilbake, lo jeg knapt...hm...

Skrevet

20.55 nrk3 :-)

Skrevet

20.55 nrk3 :-)

hva skulle jeg vel gjort uten jentene mine :) Låvv ju!

Skrevet

Uff det er nok bare meg. Tror en god natts søvn er tingen, for det der gidder jeg ikke se mer på og han Valen frister heller ikke. Nei nå føler jeg meg gammel og slitt her. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...