Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #1 Skrevet 4. mars 2012 Noen som vet vi får svar ang barnehageplass? Er så lenge siden jeg søkte plass til førstemann at jeg husker ikke hvordan det var.. Takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #2 Skrevet 4. mars 2012 Når du har fått plass. Ikke sikker du får plass i første opptaket. Eller andre eller .......................
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #4 Skrevet 4. mars 2012 Da jeg spurte i vår kommune, fikk jeg beskjed om at tilbud sendes ut siste uken i mars. Så jeg vil tro at det varierer fra kommune til kommune:) Ta en tlf i morgen og hør med de som har med barnehagesøking å gjøre i din kommune!
mamman til to gutter Skrevet 4. mars 2012 #5 Skrevet 4. mars 2012 Hos oss mener jeg å huske at de første får beskjed i begynnelsen av april og de siste rundt midten av mai, men det varierer helt sikkert fra kommune til kommune. Tror det sto på hjemmesiden til kommunen når man kunne forvente svar.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #6 Skrevet 4. mars 2012 Ok, takk for svar:-) Har kikket litt på hjemmesiden, men fant ikke ut av noe. Skal se litt til, hvis ikke så kommer det nok svar iløpet av mars-april da.
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 4. mars 2012 #7 Skrevet 4. mars 2012 Bor selv i ringsaker, fikk bekreftelse på at søknaden var mottatt, og der sto det at svaret på søknaden kom ca 1 april, men om vi ikke kom inn på første runde, så fikk vi svar så fort det ble ledig og det var våres tur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå