Gå til innhold

Svar ang barnehage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet vi får svar ang barnehageplass?

Er så lenge siden jeg søkte plass til førstemann at jeg husker ikke hvordan det var..

Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du har fått plass. Ikke sikker du får plass i første opptaket. Eller andre eller .......................

Skrevet

Vi fikk svar for flere uker siden.

Skrevet

Da jeg spurte i vår kommune, fikk jeg beskjed om at tilbud sendes ut siste uken i mars. Så jeg vil tro at det varierer fra kommune til kommune:) Ta en tlf i morgen og hør med de som har med barnehagesøking å gjøre i din kommune!

Skrevet

Hos oss mener jeg å huske at de første får beskjed i begynnelsen av april og de siste rundt midten av mai, men det varierer helt sikkert fra kommune til kommune. Tror det sto på hjemmesiden til kommunen når man kunne forvente svar.

Skrevet

Ok, takk for svar:-)

Har kikket litt på hjemmesiden, men fant ikke ut av noe. Skal se litt til, hvis ikke så kommer det nok svar iløpet av mars-april da.

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

Bor selv i ringsaker, fikk bekreftelse på at søknaden var mottatt, og der sto det at svaret på søknaden kom ca 1 april, men om vi ikke kom inn på første runde, så fikk vi svar så fort det ble ledig og det var våres tur :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...