Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #1 Skrevet 4. mars 2012 liker bla greys anatomy, private practice, ringer, revenge, one tree hill, the good wife osv.. noen tips?
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #2 Skrevet 4. mars 2012 Pretty little liars!! Sesong 2 er snart ferdig også, så da er det to hele sesonger å kose seg med!
bobbelfru Skrevet 4. mars 2012 #3 Skrevet 4. mars 2012 Denne liker jeg godt. http://www.tv.com/shows/a-gifted-man/
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #4 Skrevet 4. mars 2012 The secret circle. Typisk amerikansk ungdomsserie, men med en gjeng ungdommer som er etterkommere av trolldomskyndige. Ganske spennende og underholdende Ellers er det misfits, som er en britisk serie med en gjeng ungdommer som har samfunnstjeneste, og blir truffet av en storm. Etterpå finner de ut at de (og mange andre) har utviklet overnaturlige evner av ymse slag (noen mer morsomme enn andre). Vil si det er en blanding mellom spenning, humor og drama, og en vellykket en sådan De holder på med 3. sesongen nå såvidt jeg vet
Diis80 Skrevet 4. mars 2012 #5 Skrevet 4. mars 2012 Dexter og Six Feet Under er to av de beste seriene jeg vet om
Gjest AnneS Skrevet 4. mars 2012 #6 Skrevet 4. mars 2012 DEXTER!!! Er ikke lik noen annen serie, men er helt sykt bra! Jeg er hvertfall hekta
Diis80 Skrevet 4. mars 2012 #7 Skrevet 4. mars 2012 Helt enig! Dexter er helt suveren og, han er jo smell kjekk også! Finfin bonus Ellers, så er Six Feet Under også helt utrolig bra -og Michael C. Hall er med i den også
Gjest Kosognuss Skrevet 4. mars 2012 #8 Skrevet 4. mars 2012 liker bla greys anatomy, private practice, ringer, revenge, one tree hill, the good wife osv.. noen tips? Hart of Dixie How I met your mother The Big bang theory Firefly Stargate sg1 Stargate Atlantis Bones The Mentalist Psych 30 Rock Once Upon a time The Lying game Pretty little liars
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 4. mars 2012 #10 Skrevet 4. mars 2012 Supernatural Games of Thrones How I met your mother the walking dead Spartacus The River American Horror Story Fringe The Big Bang Theory Six feet under ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå