Gå til innhold

tips til bra serier jeg kan laste ned?

Anbefalte innlegg

Skrevet

liker bla greys anatomy, private practice, ringer, revenge, one tree hill, the good wife osv..

noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pretty little liars!! Sesong 2 er snart ferdig også, så da er det to hele sesonger å kose seg med! :)

Skrevet

The secret circle. Typisk amerikansk ungdomsserie, men med en gjeng ungdommer som er etterkommere av trolldomskyndige. Ganske spennende og underholdende :)

Ellers er det misfits, som er en britisk serie med en gjeng ungdommer som har samfunnstjeneste, og blir truffet av en storm. Etterpå finner de ut at de (og mange andre) har utviklet overnaturlige evner av ymse slag (noen mer morsomme enn andre). Vil si det er en blanding mellom spenning, humor og drama, og en vellykket en sådan :) De holder på med 3. sesongen nå såvidt jeg vet :)

Skrevet

Dexter og Six Feet Under er to av de beste seriene jeg vet om :)

Gjest AnneS
Skrevet

DEXTER!!! Er ikke lik noen annen serie, men er helt sykt bra! Jeg er hvertfall hekta ;)

Skrevet

Helt enig! Dexter er helt suveren :D og, han er jo smell kjekk også! Finfin bonus ;)

Ellers, så er Six Feet Under også helt utrolig bra -og Michael C. Hall er med i den også ;)

Gjest Kosognuss
Skrevet

liker bla greys anatomy, private practice, ringer, revenge, one tree hill, the good wife osv..

noen tips?

Hart of Dixie

How I met your mother

The Big bang theory

Firefly

Stargate sg1

Stargate Atlantis

Bones

The Mentalist

Psych

30 Rock

Once Upon a time

The Lying game

Pretty little liars

Skrevet

Game of thrones

Entourage

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Supernatural

Games of Thrones

How I met your mother

the walking dead

Spartacus

The River

American Horror Story

Fringe

The Big Bang Theory

Six feet under

:)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...