Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #1 Skrevet 4. mars 2012 Hva er mest ekkelt dersom dere møter på en annen dame i fellesdusjen: Om hun er full av valker, rødt hår eller psoriasis? Ble bare litt inspirert, siden en på bassengtråden syntes noe av det ekleste var de som først dusjet hjemme og for deretter å dusje med badedrakten på i fellesdusjen. Det var derfor hun holdt seg hjemme i steden, eller no'.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #2 Skrevet 4. mars 2012 Det ekleste er folk som dusjer med badetøy på, folk som kun våter seg (altså ikke vasker seg) og folk som dropper å dusje med bare fukter håret litt. I vår svømmehall var det så ille at de måtte ansette ekstra garderobevakter som sjekker at folk dusjer uten badetøy på og at folk vasker seg. Voksne folk som er noen griser ass. Æsj!
GuttemammaX3 Skrevet 4. mars 2012 #3 Skrevet 4. mars 2012 Ingen av delene er ekkelt. Det eneste jeg legger merke til er vel psoriasisen, og da med medfølelse, ikke noe annet...
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 4. mars 2012 #4 Skrevet 4. mars 2012 de som ikke dusjer nakne er de ekleste. Jo mer de slurver jo eklere er de. Så kan de ellers se ut som de vil.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #5 Skrevet 4. mars 2012 Jeg synes personlig alle nakne kropper er ekle, uavhengig av skavanker eller ikke...
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #6 Skrevet 4. mars 2012 Definitivt de som ikke klarer å lese alle plakatene om at de skal dusje uten badetøy før de går i felles basseng. Det er virkelig ekkelt, og når jeg ser de i bassenget i løpet av tiden min der syns jeg de er ordentlig ekle. Samme om jeg ser de igjen senere.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #7 Skrevet 4. mars 2012 Jeg har nylig tatt bukplastikk ca2mnd siden, og vil IKKE vise mine arr, derfor dusjer jeg med badetøy på. Dette er midlertidig til arrene har blitt lyse.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #8 Skrevet 4. mars 2012 Jeg har nylig tatt bukplastikk ca2mnd siden, og vil IKKE vise mine arr, derfor dusjer jeg med badetøy på. Dette er midlertidig til arrene har blitt lyse. Da burde du avstå fra å bade i basseng istedenfor å grise det til med å ikke vaske seg skikkelig. Ta hensyn til at andre ikke vil bade i din skitt!!
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #9 Skrevet 4. mars 2012 Egentlig tror jeg at de fleste som dusjer med badetøy på har noe de ønsker å skjule, og trenger ikke å være "ekle". Jeg kunne ønske jeg kunne ta med meg barnet mitt på badeland, men kan ikke det pga psoriasis. Vil jo ikke "plage" andre, heller.
HvittHus Skrevet 4. mars 2012 #10 Skrevet 4. mars 2012 Jeg har nylig tatt bukplastikk ca2mnd siden, og vil IKKE vise mine arr, derfor dusjer jeg med badetøy på. Dette er midlertidig til arrene har blitt lyse. Jeg har også kjent veldig på den følelsen, men du får bare hoppe ut i det og vaske deg naken. Det finne en tape som heter Mepitac, som er hudfarget og skjuler arrene ganske effektivt. Den er heller ikke veldig dyr, så anbefaler deg og bruke den, slik at du kan dusje naken. https://www.boots.no/butikk/s/products/view.html?p=30131&ref=search
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #11 Skrevet 4. mars 2012 Jeg har nylig tatt bukplastikk ca2mnd siden, og vil IKKE vise mine arr, derfor dusjer jeg med badetøy på. Dette er midlertidig til arrene har blitt lyse. Da venter du med å gå i svømmehallen til du kan vaske deg ordentlig.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #12 Skrevet 4. mars 2012 Egentlig tror jeg at de fleste som dusjer med badetøy på har noe de ønsker å skjule, og trenger ikke å være "ekle". Jeg kunne ønske jeg kunne ta med meg barnet mitt på badeland, men kan ikke det pga psoriasis. Vil jo ikke "plage" andre, heller. Hadde ikke sett rart på noen med psoriasis så lenge de dusjer uten badetøy og vasker seg før de går ut i svømmebassenget.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #13 Skrevet 4. mars 2012 Jeg er en ganske hygienisk person, og dusjer og vasker håret hver dag, morgendusjen er gjerne rett før vi drar i badeland, hvorfor er det da ekkelt at jeg dusjer med badetøyet på? En helt nydusjet kropp som igjen blir dusjet i vann og såpe på de viktige stedene, både min kropp og badedrakten blir "vasket"/spylt i vann. Grunnen til at jeg ikke tar av badetøyet er pga sjenanse. Skifter under håndkle eller på toalettet i garderoben. Har også faktisk vært i et bad der det er fellesdusj for menn og kvinner, der hadde man ikke annet valg enn å dusje med badetøy, så såååå uhygienisk kan det ikke være, da hadde ikke bassenget kunne holdt åpent. åpne sår, flass, lus, bleiebarn, barn som tisser i basseng, urinvætende gamle damer og menn osv osv er der sammen med oss i bassengene, i et basseng som er kloret til de grader, dette er det vi bader i som jeg mener er uhygienisk... ikke at en nydusjet person ikke dusjer "skikkelig" på nytt men bare "litt" såpe og med badetøy...!
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #14 Skrevet 4. mars 2012 Jeg dusjer med badetøyet på før jeg går i bassenget, men vasker med godt likevel. Bikinitrusen flytter jeg litt til side og vasker nedentil før jeg flytter den på plass igjen. Dette gjøres diskret, så med mindre noen nistirrer på meg når jeg dusjer, så er det ikke sikkert noen legger merke til at jeg faktisk vasker meg skikkelig. Kan jo være flere som gjør slik som meg? Grunnen til at jeg gjør dette er dårlig erfaringer ved å ha støtt på store gutter og menn i dusjen fordi de ikke trodde det var kommet noen for å bade enda. Jeg har klaget på det, men det sitter i, så går aldri fra garderoben og til dusjen uten badetøyet på.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #15 Skrevet 4. mars 2012 Jeg er en ganske hygienisk person, og dusjer og vasker håret hver dag, morgendusjen er gjerne rett før vi drar i badeland, hvorfor er det da ekkelt at jeg dusjer med badetøyet på? En helt nydusjet kropp som igjen blir dusjet i vann og såpe på de viktige stedene, både min kropp og badedrakten blir "vasket"/spylt i vann. Grunnen til at jeg ikke tar av badetøyet er pga sjenanse. Skifter under håndkle eller på toalettet i garderoben. Har også faktisk vært i et bad der det er fellesdusj for menn og kvinner, der hadde man ikke annet valg enn å dusje med badetøy, så såååå uhygienisk kan det ikke være, da hadde ikke bassenget kunne holdt åpent. åpne sår, flass, lus, bleiebarn, barn som tisser i basseng, urinvætende gamle damer og menn osv osv er der sammen med oss i bassengene, i et basseng som er kloret til de grader, dette er det vi bader i som jeg mener er uhygienisk... ikke at en nydusjet person ikke dusjer "skikkelig" på nytt men bare "litt" såpe og med badetøy...! Og hvordan mener du at andre skal vite at akkurat du har dusjet hjemme. Alle kan si det. Reglene gjelder for alle også deg.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #16 Skrevet 4. mars 2012 Jeg er en ganske hygienisk person, og dusjer og vasker håret hver dag, morgendusjen er gjerne rett før vi drar i badeland, hvorfor er det da ekkelt at jeg dusjer med badetøyet på? En helt nydusjet kropp som igjen blir dusjet i vann og såpe på de viktige stedene, både min kropp og badedrakten blir "vasket"/spylt i vann. Grunnen til at jeg ikke tar av badetøyet er pga sjenanse. Skifter under håndkle eller på toalettet i garderoben. Har også faktisk vært i et bad der det er fellesdusj for menn og kvinner, der hadde man ikke annet valg enn å dusje med badetøy, så såååå uhygienisk kan det ikke være, da hadde ikke bassenget kunne holdt åpent. åpne sår, flass, lus, bleiebarn, barn som tisser i basseng, urinvætende gamle damer og menn osv osv er der sammen med oss i bassengene, i et basseng som er kloret til de grader, dette er det vi bader i som jeg mener er uhygienisk... ikke at en nydusjet person ikke dusjer "skikkelig" på nytt men bare "litt" såpe og med badetøy...! Det er ekkelt fordi du plukker opp ganske så mange bakterier på vei til badeland! Helt utrolig at voksne folk ikke klarer å forholde seg til så enkle regler som å dusje OG vaske seg uten badetøy på.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #17 Skrevet 4. mars 2012 Egentlig tror jeg at de fleste som dusjer med badetøy på har noe de ønsker å skjule, og trenger ikke å være "ekle". Jeg kunne ønske jeg kunne ta med meg barnet mitt på badeland, men kan ikke det pga psoriasis. Vil jo ikke "plage" andre, heller. Hadde ikke sett rart på noen med psoriasis så lenge de dusjer uten badetøy og vasker seg før de går ut i svømmebassenget. Vel, les svar 36 og 37 i denne tråden, så skjønner du hvorfor enkelte med psoriasis ønsker å skjule det så godt som mulig, dersom de i det hele tatt tør å nærme seg en badehall. http://www.klikk.no/...en/page__st__20
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #18 Skrevet 4. mars 2012 Egentlig tror jeg at de fleste som dusjer med badetøy på har noe de ønsker å skjule, og trenger ikke å være "ekle". Jeg kunne ønske jeg kunne ta med meg barnet mitt på badeland, men kan ikke det pga psoriasis. Vil jo ikke "plage" andre, heller. Hadde ikke sett rart på noen med psoriasis så lenge de dusjer uten badetøy og vasker seg før de går ut i svømmebassenget. Vel, les svar 36 og 37 i denne tråden, så skjønner du hvorfor enkelte med psoriasis ønsker å skjule det så godt som mulig, dersom de i det hele tatt tør å nærme seg en badehall. http://www.klikk.no/...en/page__st__20 Da hjelper det iallfall ikke å dusje med badetøy på! For hvor blir det av flasset? Jo, det legger seg i bassenget det fordi man ikke dusjer og vasker det bort.
Gjest Heartbroken Skrevet 4. mars 2012 #19 Skrevet 4. mars 2012 Jeg syns sånne innlegg som HI har, er mest ekkelt! Du fyrer jo opp under kompleksene til de som har "fullt av valker, psoriasis eller rødt (!!!) hår". Tror du at hun som er sterkt overvektig syns det er gøy å stå til spott og spe og dusje? Tror du ikke det har kostet endel psykiske forberedelser å manne seg opp til å ta turen til badeland? Tror du at hun med kroppen full av psoriasis syns de skjulte blikkene hun får varmer? Det forundrer meg stadig hvor korttenkte og rett og slett enkle mange av deltakerene på dette forumet virker. Hva lærer dere barna deres når det gjelder å akseptere de som er litt annerledes? Husk at barna lærer av det vi gjør, ikke av det vi sier!
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #20 Skrevet 4. mars 2012 Jeg har eksem:(( Ikke mye men litt på føttene og knærne..og jeg hater det. Er ellers er pen og slank dame, men føler meg ekkel..og skjønner at dere her synes det er ekkelt:(( snufs.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #21 Skrevet 4. mars 2012 Det forundrer meg stadig hvor korttenkte og rett og slett enkle mange av deltakerene på dette forumet virker. Hva lærer dere barna deres når det gjelder å akseptere de som er litt annerledes? Husk at barna lærer av det vi gjør, ikke av det vi sier! Og nettopp derfor er det så viktig å dusje uten badetøy på! Både for å lære barna at hygiene er viktig og at det finnes mange ulike kropper her i verden og at alle kroppene er like naturlige.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #22 Skrevet 4. mars 2012 Jeg har eksem:(( Ikke mye men litt på føttene og knærne..og jeg hater det. Er ellers er pen og slank dame, men føler meg ekkel..og skjønner at dere her synes det er ekkelt:(( snufs. Er ingen her som sier at det er ekkelt. Det unisone svaret er at folk som dusjer med badetøy på og derfor ikke vasker seg skikkelig er ekle.
Gjest Heartbroken Skrevet 4. mars 2012 #23 Skrevet 4. mars 2012 Det forundrer meg stadig hvor korttenkte og rett og slett enkle mange av deltakerene på dette forumet virker. Hva lærer dere barna deres når det gjelder å akseptere de som er litt annerledes? Husk at barna lærer av det vi gjør, ikke av det vi sier! Og nettopp derfor er det så viktig å dusje uten badetøy på! Både for å lære barna at hygiene er viktig og at det finnes mange ulike kropper her i verden og at alle kroppene er like naturlige. Jeg svarte på HI, ikke på diskusjonen som har endret seg til om man skal dusje med eller uten badetøy. Skulle egentlig ikke tro at akkurat dèt var noe å diskutere i det hele. Når man er et sted, følger man de gjeldende regler enten man er enig eller ikke!
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #24 Skrevet 4. mars 2012 Egentlig er jeg ganske glad for at diskusjonen utviklet seg til det den gjorde, for jeg er en av de med en "ekkel skavank", og som ikke har vært i en fellesdusj siden jeg gråt mine tapre tårer i gymmen på vgs. Og det er nå over 15 år siden. Jeg har ikke blitt mer delikat siden, og jeg gruer meg til å føde, pga nakenheten. Og jeg er HI, og beklager at jeg hang ut andre kroppslige ting i hovedinnlegget, jeg ble først rystet over de andre trådene her om badeland og røde kjønnshår og annet rart, men så ble jeg inspirert til spørre som jeg gjore, jeg hadde bare så innmari lyst til å se hvordan dere som bruker badeland rundt omkring reagerer på slikt. Jeg er positivt overrasket. Men jeg tror nok mange av oss blir hjemme likevel, av "hensyn" til dere andre badere. HI
2 store = 2 små Skrevet 4. mars 2012 #25 Skrevet 4. mars 2012 Jeg syntes det var utrolig kjipt å stå i garderoben ved siden av en dame som hadde et voldsomt behov for å tråle rundt naken, bøye seg ned så ræva hennes fondet seg utover, tørket hvert minste lille dugg fra kroppen for så å brette seg frem og tilbake igjen for da skulle hele kroppen smøres inn, som om hun sto på sitt eget baderom. Det blir for mye!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå