Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #1 Skrevet 4. mars 2012 Er så usikker nå det er 6-7grader utpå dagene nå. Vi har skinn i bunn, voksi urban og et lett koseteppe oppi og så vindtrekket. Holder dette? Hun sover i en tynn ulldress forresten, Tom og Trine sin. Nå det er vært kaldere vinter, så har vi gjerne hatt et tynt ullteppe over voksiposen ned med beina. Men dette har jeg tatt vekk nå.
sillyfilly og Olivia Skrevet 4. mars 2012 #2 Skrevet 4. mars 2012 Det høres mer enn nok ut. Vi dropper ulldressen når det er 6-7 plussgrader, for vår datter bruker også koseteppe og da blir det for varmt for jenta vår. Barna våre er jo forskjellige da. Noen er varme av seg noen er kalde av seg. Du kan jo be bhg kjenne på barnet ditt når hun sover om hun er for varm eller akkurat passe.
2 hjertegull :) Skrevet 4. mars 2012 #3 Skrevet 4. mars 2012 (endret) Ja det vil jeg tro. Vet ikke hvor i landet du bor, det er jo litt forskjell på klima. Men dersom hun har ullundertøy innerst, og du justerer det andre laget etter kulda, så blir det nok bra! En tynn lue, gjerne balaklava, og tynne votter ville jeg også hatt på. De stikker fort fingrene opp Da min jente var liten, og jeg var usikker, så hadde jeg et sånnt lite badetermometer inni posen for å se hvor varmt det var der, bare for en pekepinn, men du kjenner jo også på barnet. Hadde de i barnehagen ment du burde hatt noe annet, så håper jeg de hadde sagt ifra Redigert: Jeg tenkte minusgrader Endret 4. mars 2012 av 1hjertegull+junispire
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå