Gå til innhold

Noen som har peiling på dekodere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æsj, vi trodde at vi hadde gjort det kuppet.. Vi har canal digital kabeltv her i huset, men vi har ikke dekoder, så vi har bare fått sett på de analoge kanalene. Mamma har byttet fra canal d. til viasat (parabol) og da tenkte vi at vi skulle låne boksen deres, for da hadde vi fått tilgang til de resterendes kanalene som blir send i grunnpakken. MEN noe vi ikke tenkte på var at dekoderen er for satelitt og ikke for kabel.. :(( Så den passer jo så klart ikke.. Så nå lurer "smarte jeg" på om det går ann å få kjøpt noe eller laget til noe som at vi kan bruke boksen likevel? Ser med gruuuu på hva en slik boks koster 3400,-) :S:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Boksen kan dere vel bruke, men dere må ka kort fra riktig leverandør

Skrevet

canal digital koster vel skjeldent mere enn 1 kr, full pakke, når du har bindingstid på 1 år eller mere ?

Skrevet

canal digital koster vel skjeldent mere enn 1 kr, full pakke, når du har bindingstid på 1 år eller mere ?

Men er ikke det for satelittpakka da? Har prøvd å lese meg litt frem til det..

Skrevet

du kan kjøpe en dekoder ja,gå inn på nettet å lese.

koster 2000kr.

Skrevet

du kan kjøpe en dekoder ja,gå inn på nettet å lese.

koster 2000kr.

Ja, men det er jo akkurat det jeg ikke vil (holdt jeg på å si ;)). Det jeg lurer på er om det er noe som helst muligheter å bruke en satelittdekoder til kabeltv? Er det noen som har vet?

HI

Skrevet

tviler....men kan jo ringe canal digital å spørre

Skrevet

du kan uansett ikke bruke ditt kort i hennes boks, canal digital bruker en god uke på å fortelle boksen at den har ny eier. Men kan du ikke ringe cd å høre da? Kan jo være du kan få en billigere boks mot binding?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...